Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در واکنشی قابل پیش‌بینی به ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده، همه طرف‌ها را به خویشتنداری دعوت کرد! - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه پاریس به‌دقت تحولات بعد از ترور دانشمند ایرانی را زیر نظر دارد، خواستار خویشتنداری برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها شد!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره موضع دولت مبتوعش در قبال ترور شهید محسن فخری‌زاده گفت: «ما با نگرانی از حمله‌ای که باعث کشته شدن [شهادت] آقای فخری‌زاده شد، باخبر شده‌ایم. ما به دقت پیامدهای این حمله را در ایران و منطقه از لحاظ تنش‌های منطقه‌ای دنبال می‌کنیم.»

وی افزود: «پاریس خواستار خویشتنداری به‌منظور اجتناب از تشدید تنش‌ها [در منطقه] است.»

تاکنون هیچ‌یکی از به اصطلاح قدرت‌های غربی حاضر به محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده نشده‌اند و تنها به «دعوت همه طرف‌ها به خویشتنداری» اکتفا کرده‌اند.

رئیسی: دعوت به خویشتنداری چراغ سبز به تروریستهاست/ "فخری‌زاده" قهرمان بی‌اثرکردن تحریم و تهدید حوزه هسته‌ای و دفاعی بودظریف: شرم‌آور است که برخی خود را پشت «دعوت به خویشتنداری» پنهان می‌کنندآلمان ترور شهید فخری زاده را محکوم نکردظریف به زبان آلمانی: استانداردهای دوگانه را کنار بگذارید و ترور را محکوم کنیدانگلیس: منتظر مشخص شدن همه واقعیت‌ها درباره ترور دانشمند هسته‌ای ایران هستیم

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید فخری زاده شهید محسن فخری زاده اخبار فرانسه شهید فخری زاده شهید محسن فخری زاده اخبار فرانسه ترور شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقت آن است که ماکرون، نفاق را کنار بگذارد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه، طرح رئیس‌جمهوری فرانسه برای همکاری با مسکو در زمینه مبارزه با تروریسم را مزورانه اعلام کرد.

به گزارش مشرق، «ماریا زاخاروا» در واکنش به طرح ابتکاری «امانوئل ماکرون» رئیس جمهوری فرانسه برای همکاری با مسکو در زمینه مبارزه با تروریسم، گفت: وزارت خارجه روسیه هنوز هیچ طرح مشخصی برای مقابله با تروریسم، از فرانسه دریافت نکرده است.

وی در این نشست خبری، با اشاره به حمایت تسلیحاتی فرانسه از اوکراین در جنگ علیه روسیه، افزود: وقت آن است که ماکرون، نفاق را کنار بگذارد.

این مقام روس در واکنش به اعلام همکاری پلیس بین الملل(اینترپل) برای تحقیق در مورد اقدام تروریستی اخیر در روسیه، گفت: رئیس پلیس بین الملل در حالی خواهان همکاری با روسیه شده که این سازمان در سال ۲۰۲۲، همکاری اطلاعاتی با مسکو را محدود کرد.

زاخاروا گفت: اینترپل وارد بازی سیاسی غرب (علیه مسکو) شده و هدف این است که روسیه از دسترسی به منابع اطلاعاتی پلیس بین الملل محروم شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • وقت آن است که ماکرون، نفاق را کنار بگذارد
  • واکنش جبلی به هزینه میلیاردی برای دعوت از سلبریتی‌ها
  • هشدار سفارت آمریکا درباره خطر ترور در فرانسه
  • واکنش حماس به ادعای ترور یکی از فرماندهانش
  • واکنش تند پدر پیوند کبد به بازنشستگی اجباری دکتر ملک زاده؛ قدر زر زرگر شناسد
  • واکنش ایران به قطعنامه آتش‌بس شورای امنیت در غزه
  • علیرضابیگی ، نماینده مجلس: به نظر می‌رسد، اصلاح طلبان و مستقلین از ترس نبویان و رسایی، زیر علم قالیباف می‌روند
  • سوء استفاده مشتریان خارجی از رقابت چند نهاد و ارگان برای فروش نفت ایران: بیگانگان تخفیفات قابل ملاحظه ای می‌خواهند!
  • واکنش کادرفنی استقلال به بیانیه بی‌سابقه باشگاه