Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@20:36:38 GMT

معاون اقتصادی پرسپولیس برکنار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۳۹۶۱

معاون اقتصادی پرسپولیس برکنار شد

به گزارش ایسنا و به نقل از  باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل باشگاه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات "رضا یلوه"، برای او در موقعیت‌های شغلی جدید آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

یلوه در دوره مدیریتی محمدحسن انصاری‌فرد، به عنوان معاون اقتصادی باشگاه انتخاب شده بود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی تاجیکستان برای ساخت محوطه لجستیکی در بندر چابهار

تین نیوز

معاون وزیر حمل و نقل تاجیکستان در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران از ابراز تمایل تاجیکستان برای ساخت محوطه لجستیکی در بندر چابهار خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، معاون وزیر حمل و نقل جمهوری تاجیکستان در رأس هیاتی با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست که نظام الدین زاهدی، سفیر تاجیکستان در ایران، فیروز محمود اف، مدیرکل بین المللی وزارت حمل و نقل و رحم الدین سلام زاده، مدیر موسسه دولتی حمل و نقل جاده ای و خدمات لجستیک تاجیکستان ، جلیل اسلامی، معاون امور بندری و اقتصادی، خسرو سرایی، مدیرکل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه ها، تیمور بشیر گنبدی، رئیس اداره توافقنامه های بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی، حضور داشتند، خانم شایسته مراد زاده، معاون وزیر حمل و نقل تاجیکستان در دیدار با علی اکبر صفایی، معاون وزیر راه و شهرسازی بر علاقه مندی دولت این کشور برای سرمایه گذاری لجستیکی در بندر چابهار تاکید کرد. 

معاون وزیر حمل و نقل تاجیکستان در این نشست افزود: روابط دو جانبه تجاری و اقتصادی بین تهران و دوشنبه در سطح خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به سوابق تاریخی و فرهنگی مشترک بین دو کشور ایران و تاجیکستان، اظهار کرد: طی دو سال گذشته، سطح روابط اقتصادی و جابه جایی کالا بین دو کشور رو به رشد بوده و افزایش یافته است.

مراد زاده همچنین از علاقه تاجیکستان برای ساخت محوطه لجستیکی در بندر چابهار خبر داد.

اهتمام دولت سیزدهم برای توسعه روابط تجاری با کشورهای فارسی زبان

در این دیدار همچنین علی اکبر صفایی، معاون وزیر راه و شهرسازی ایران نیز با اشاره اهتمام دولت سیزدهم برای توسعه همکاری های اقتصادی و بازرگانی با کشورهای همسایه، به ویژه با کشورهای فارسی زبان، تاکید کرد: رویکرد تهران در توسعه همکاری های حمل و نقلی و ترانزیتی با کشورهای همسایه، منافع برد برد و اشتراکی برای همه فعالان اقتصادی است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه مطابق برنامه ریزی صورت گرفته و اهتمام وزیر راه و شهرسازی ایران برای اتصال بندر چابهار به راه آهن سراسری کشور، طی یک سال آینده، تاکید کرد: با حضور دولت هند و سرمایه گذاری یک شرکت هندی در بندر چابهار، علاوه بر ارتقای ظرفیت های زیرساختی و تجهیزاتی این بندر، عملکرد تخلیه و بارگیری بندر چابهار نیز به بیش از ۵ میلیون تن افزایش یافته است.

صفایی با بیان اینکه آینده تجاری و بازرگانی بسیار خوبی در انتظار بندر چابهار است، افزود: هم اکنون کشتی های لاینر به صورت مستقیم از هند و چین در بندر شهید بهشتی چابهار پهلوگیری می کنند.

وی با استقبال از سرمایه گذاری زیرساختی دولت و شرکت های خصوصی مورد تایید تاجیکستان در بندر چابهار برای ساخت محوطه لجستیکی در بندر چابهار، تاکید کرد: مدل اقتصادی و بازرگانی مد نظر دولت تاجیکستان، میزان و مدت قرارداد سرمایه گذاری این کشور در بندر اقیانوسی چابهار را تعیین خواهد کرد.

به گفته صفایی، سرمایه گذار تاجیکی این امکان را دارد با ساخت محوطه لجستیکی در بندر چابهار، از آن برای ترانزیت کالاهای کشورش و کالاهای سایر کشورها استفاده کند و از تسهیلات و تخفیفات ترانزیتی بندر چابهار بهره ببرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
  • تهیه ۳۰۰۰ سند کاداستر برای املاک شهرداری قم
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • آمادگی تاجیکستان برای ساخت محوطه لجستیکی در بندر چابهار
  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • هیئت اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود 
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • یزد در زمینه مجوز الکترونیکی عقب ماند
  • در غیاب احمدی‌نژاد