Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: در حال حاضر ۱۱ مسیر روستایی استان زنجان مسدود بوده و راهداران در تلاش برای بازگشایی این جاده‌ها هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محمد محمدی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت راه‌های استان اظهار داشت: در طول 36 ساعت گذشته حدود 107 جاده روستایی بازگشایی شده است اما با این وجود تا حال حاضر مسیر 11 روستا همچنان مسدود و عوامل راهداری در تلاش برای بازگشایی این جاده‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش‌ترین مسیر‌هایی روستایی که در طول روز‌های گذشته مسدود شده مربوط به شهرستان‌های زنجان، سلطانیه و ماهنشان بوده است با این حال راهداران از همان ساعات نخستین اقدام به بازگشایی و نمک‌پاشی مسیر‌ها کرده‌اند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان با اشاره به این‌که در کلیه مسیر‌های مواصلاتی استان وضعیت پایدار، بدون مداخلات جوی دارد و مشکلی در تردد نیست گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی بارندگی‌ها مجددا از عصر فردا در استان آغاز می‌شود، لذا داشتن تمهیدات سفر در زمستان برای رانندگان الزامی است. 

کاهش تردد در جاده‌های کشور/ برف و باران در جاده‌های 8 استانبارش برف و باران در جاده‌های خراسان رضوی/ محورها لغزنده استامدادرسانی به 1669 آسیب‌دیده در برف و کولاک 13 استان

وی بیان کرد: کلیه تصویر‌های نظارتی مسیر‌های مواصلاتی استان برای عموم مردم از طریق صفحه اینترنتی www.141.ir قابل دسترسی است. همینطور شهروندان زنجانی می‌توانند با تماس شماره 141 از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور باخبر شوند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه های استان استان زنجان مسیر ها جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم

اکبر ایزدی گفت: در پی بارندگی‌های دیشب و امروز و جاری شدن سیلاب‌ها، مسیر چاه غلامعلی مسدود شد.

وی افزود: شهروندان ضمن صبور بودن از سفر‌های غیرضرور پرهیز کنند.

بخشدار یزدان آباد از دامداران به ویژه دامداران روستای چاه غلامعلی خواست از چرای گوسفندان در مسیر رودخانه ها و سیلاب ها دوری کنند.

وی با اشاره به اینکه مسیر‌های جاده‌ای به غیر از جاده چاه غلامعلی که تا اطلاع ثانوی مسدوداست،  باز است.

ایزدی از رانندگان خواست بااحتیاط رانندگی کنند. 

چاه غلامعلی منطقه عشایری بخش یزدان آباد است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم