Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ستارگان سینما برای تجسم شخصیت خاصی به تغییراتی  نیاز دارند. گریمور‌ها از زمانی که فیلمسازی آغاز شد نیز حضور داشتند برای مثال در زمان فیلم‌های ارتوکروماتیک به دلیل حساسیت به رنگ‌هایی مثل قرمز و آبی باید آرایش زرد سنگینی روی صورت بازیگران اعمال می‌شد.

تکنیک‌های گریم و تصاویر تولید شده توسط رایانه کنار هم قرار می‌گیرند و شخصیت‌هایی مثل چهره مار نمای لورد ولدرمورت در فیلم «هری پاتر» شکل می‌گیرد که در ادامه تعدادی از این گریم‌ها را ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان هرت در «مرد فیل نما»


در فیلم سینمایی «مرد فیلم نما» ساخته دیوید لینچ در سال ۱۹۸۰ این بازیگر فقید باید گریم سنگینی را تحمل می‌کرد که هشت ساعت طول می‌کشید تا روی صورت بازیگر قرار گیرد و همچنین برداشتن آن نیز دو ساعت زمان می‌برد.

مارلون براندو در «پدرخوانده»


برای آماده سازی برانده در نقش دون کورلئونه باید شکل خاصی به فک او داده می‌شد و به طبع نیز نوع حرف زدن وی در این فیلم دچار تغییر شد.

مایکل کیتون در «بیلتل جویس»


این فیلم در دهه هشتاد میلادی ساخته شد و تلاش زیادی برای تبدیل مایکل کیتون به این شخصیت عجیب صورت گرفت. نیل چهره پرداز این فیلم بود که اولین اسکارش را برای این فیلم دریافت کرد.

جانی دپ در «ادوارد دست قیچی»


برای خلق این شخصیت نمادین به علاوه دست‌های قیچی مانندش، بورتون استن وینستون که سابقه گریم شخصیت پنگوئن در فیلم «بتمن باز میگردد» را داشت برای این فیلم انتخاب کرد. مدت زمانی که طول می‌کشید جانی دپ به طور کامل گریم شود یک ساعت و ۴۵ دقیقه بود.

تیم کوری در سریال «آن»


برای دهه‌ها این بازیگر اولین گزینه برای کار کردن زیر شرایط و گریم‌های سنگین بود که نقش پنی وایز در سریال «آن» از جمله آنهاست.

گلن کلوز در فیلم «هوک»


گلن کلوز قبل از اینکه در آلبرت نابز نامزد اسکار شود، در فیلم سینمایی «هوک» ساخته استیون اسپیلبرگ در سبک دزدان دریایی بازی کرد. البته او نقش متفاوتی را بازی کرد و به سختی می‌شد او را در این نقش شناسایی کرد.

گری اولدمن در «دراکولا»


گری اولمدن برای این فیلم مجبور بود مو‌های سر خود را بتراشد که همانطور در نقشش پیداست او یک پیشانی بسیار بلند دارد که غیر طبیعی و مناسب شخصیت کنت دراکولا بود.

ادی مورفی در «پروفسور دیوانه»


گریمور فیلم پرفسور دیوانه برای ادی مورفی در این فیلم  یک بدن دیگر خلق کرد تا به این ترتیب این بازیگر در نقشش بیش از ۲۰۰ کیلوگرم به نظر برسد. قسمت‌های دیگر لباس با آب پر شده بود تا حرکت باور پذیرتری ایجاد شود. فیلمبرداری این اثر ۷۰ روز طول کشید و گریمور‌ها باید هر روز سه ساعت مشغول گریم این بازیگر می‌شدند.

در ادامه با تصاویر دیگری از بازیگران و گریم‌های قابل توجهشان همراه شوید.

جیم کری در نقش «گرینچ»


شارلیز ترون در «هیولا»


کیت بلانشت در «من اینجا نیستم»


تام کروز در «تندر استوایی»


جرد لتو در «آقای هیچکس»


بنیسو دل تورو در «مرد گرگ نما»

هلی بری در «اطلس ابری»


جانی دپ در «عشاء ربانی سیاه»


ادریس آلبا در «فراتز از پیشتازان فضا»


اسکار ایزاک در «مردان ایکس:اخرالزمان»


داگ جونز در «شکل آب»


کریستین بیل در «معاون»


دنیرو در «مرد ایرلندی»


شارلیز ترون در «بامبشل»

 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: گریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!

رکنا نوشت: محمد صادقی بازیگر تلویزیونی پس از ماجرای بازداشت و زمانی که درست با قید وثیقه آزاد بود از ایران فرار کرد و بعد از آن در خصوص فرا جنسیتی اش صحبت کرد.

محمد صادقی که پس از بازداشت سند خانه مادرش را به عنوان وثیقه گذاشته بود و سپس از کشور فرار کرد، در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی عنوان کرده از نظر روانی جنسیت خود را نمی‌داند. زن پوشی وی پیشتر سوژه فضای مجازی شده بود.

او در بخشی از حرف هایش گفت:من نمی‌توانم از نظر روانی تعریفی برای جنسیت داشته باشم، از نظر فیزیکی مشخص است که من مرد هستم، اما بعضی اوقات دوست دارم احساسات زنانه از خود بروز بدهم و نمیتوانم تعریف دقیقی از آن داشته باشم!!

tags # بازیگر سینما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • عکس| جدیدترین تصویر از آلن دلون/تغییر چهره عجیب آقای بازیگر در 88 سالگی