Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان بیاتلو در چهارمین دیدار خود در لیگ برتر متحمل سومین شکست فصل شدند تا وضعیت این تیم خطرناک شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماشین سازی نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و در دیدار سخت و دشوار با تک گلی که احمدرضا زنده روح از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، مغلوب قلعه نویی و شاگردانش در گل گهر سیرجان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی هر چند ماشین سازی کار را خوب شروع کرد و مهدی مومنی در دقیقه ۱۴ در مصافی تک به تک با علیرضا حقیقی می توانست دروازه گل گهر را باز کند اما در ادامه این شاگردان قلعه نویی بودند که سوار بر بازی شدند و به پیروزی رسیدند.

ماشین سازی که در ۴ دیدار قبلی خود تنها یک بار موفق به گلزنی شده است، اکنون با همان تک امتیازی که در هفته دوم در مقابل ذوب آهن به دست آورد، در انتهای جدول جا خشک کرده است.

آلومینیوم اراک با تساوی که کسب کرد، ۲ امتیازی شد و مس رفسنجان نیز فردا این فرصت را خواهد داشت تا خودش را از انتهای جدول جدا کند ولی وضعیت شاگردان بیاتلو در ماشین سازی خوب به نظر نمی رسد.

ماشین سازی هفته آینده باید به اراک سفر کند تا در دیداری حساس به مصاف آلومینیوم برود. برنده این دیدار می تواند تا حدودی از قعر جدول فاصله گرفته و برای برگزاری ادامه بازی های لیگ بیستم، به آرامش نسبی برسد.

وحید بیاتلو سرمربی جوان ماشین سازان که شروعی جنجالی و پرحاشیه مبنی بر اتهام زنی به زهره هراتیان و سرمربی پیشین ماشین سازی هومن افاضلی داشت، حالا تیمش در قعر جدول قرار گرفته است. سر و صداها و جنجال هایی که انگار به کار نیامده و تا اینجای فصل چیز خاصی از خودش و تیمش ندیده ایم. برخی از هواداران ماشین سازی معتقدند که بهتر است بیاتلو به جای تمرکز بر روی حواشی، بیشتر پیگیر کارهای فنی تیمش باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ماشین سازی قعرنشینی ماشین سازی ماشین سازی هفته چهارم لیگ برتر وحید بیاتلو ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی فوتسال ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

ابتدا بهروز عظیمی برای ایران گلزنی کرد ولی قرقیزها خیلی زود به بازی برگشتند و با شوت آمان‌بائف دونیربک به گل تساوی دست یافتند. سالار آقاپور و سعید احمدعباسی در ادامه توانستند دو بار دیگر برای ایران گلزنی کنند.

در ادامه ایران دو گل دیگر به ثمر رساند و موقعیت سنجی مهدی کریمی باعث شد تا ایران گل چهارم را نیز وارد دروازه قرقیزستان کند و خیال ملی‌‍‌پوشان را بابت پیروزی راحت کند. او در ادامه زننده گل پنجم ایران نیز بود و توانست با ظرافت توپ را به گوشه دروازه قرقیزستان برساند. دفاع قرقیزستان که شیرازه‌اش پاشیده شده بود در ادامه یک پنالتی داد که حسن‌زاده به زیبایی آن را به گل تبدیل کرد تا ایران ۶ بر یک این دیدار را برنده شود.

ایران در نیمه نهایی با برنده دیدار ازبکستان و ویتنام روبرو خواهد شد و با توجه به حذف زودهنگام ژاپنی‌ها شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در قاره کهن را دارد.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده و تاجیکستان نیز با برتری برابر افغانستان به جام جهانی رسید و علاوه بر این دو تیم، ۳ تیم دیگر از آسیا به جام جهانی راه خواهند یافت.

تیم ملی فوتسال ایران در دوره قبل این رقابت‌ها به دیدار نهایی راه یافته بود ولی با شکست برابر ژاپن در رده دوم قرار گرفت.

کد خبر 846975 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی

دیگر خبرها

  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • شغل نان و آب‌دار چراغ‌روشن‌کنی را چه کسانی عهده‌دار بودند؟
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته