Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:50:13 GMT

مجیدی: منتظر اولین برد لیگ برتری باشید

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۴۱۴۲

مجیدی: منتظر اولین برد لیگ برتری باشید

کاپیتان آلومینیوم امیدوار است با حمایت هواداران این تیم بتوانند روند خوب خود را ادامه دهند و به نخستین پیروزی در لیگ برتر برسند.

به گزارش "ورزش سه"، میثم مجیدی درباره تساوی آلومینیوم مقابل فولاد اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود. ما برای گرفتن امتیاز به زمین رفته بودیم و خدا را شکر بچه‌ها خیلی خوب کار کردند و نکاتی که کادر فنی به آنها گفته بود را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه از یک مسابقه دشوار امتیاز گرفتیم و امیدوار هستیم این روند را ادامه دهیم و به اولین گل و اولین برد در لیگ برتر برسیم.

 

او با اشاره به برنامه آلومینیوم مقابل فولاد عنوان کرد: شرایط ما طوری بود که باید در این بازی امتیاز می‌گرفتیم؛ البته در ضد حملات نیم‌نگاهی به گلزنی داشتیم، اما در مجموع تک تک بچه‌های ما خوب کار کردند و توانستیم یک امتیاز بگیریم و شرایط‌مان را بهتر کنیم.

 

کاپیتان آلومینیوم ادامه داد: فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است که برای قهرمانی بسته شده و گرفتن یک امتیاز این تیم در اهواز کار راحتی نیست. آنها در اولین میزبانی موفق شدند برابر استقلال به برد برسند.

 

 

مدافع چپ اسبق استقلال و کاپیتان آلومینیوم یادآور شد: فکر می‌کنم در ۱۲-۱۱ مسابقه اخیر خانگی خود به برد رسیده بودند که ما توانستیم از آنها امتیاز بگیریم. این اتفاق نشان می‌دهد تیم ما چقدر خوب بازی کرد و بچه‌های تیم نکات فنی آقای خطیبی و کادر فنی تیم را به نحو احسن انجام دادند.

 

مجیدی درمورد مسابقه هفته آینده آلومینیوم ابراز کرد: باید در بازی بعدی مقابل ماشین‌سازی با تدابیر کادر فنی وارد زمین شویم و اولین سه امتیاز آلومینیوم در این فصل را بگیریم. امیدوار هستم بتوانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم و با کسب پیروزی، وضعیت بهتری در جدول به دست آوریم و روندی که در دیدار مقابل فولاد داشتیم را ادامه دهیم.

 

او در پایان خطاب به طرفداران آلومینیوم و مردم اراک گفت: از هواداران می‌خواهم صبور باشند و به این کادر فنی و بازیکنان اعتماد کنند. مطمئن باشند که پشیمان نمی‌شوند و این تیم می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد و مثل صعود از لیگ یک، در لیگ برتر هم موجب خوشحالی مردم اراک شود.

میثم مجیدی آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میثم مجیدی آلومینیوم اراک لیگ برتر کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در هفته هجدهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، تیم هندبال آلومینیوم در یک رقابت شانه به شانه با تیم مدعی گیتی پسند ۲۰ - ۲۲ مغلوب میزبان اصفهانی خود شد.

آلومینیوم اراک که از مجموع دیدار‌های گذشته خود سه برد در کارنامه دارد با ۶ امتیاز، بالاتر از تیم‌های فراز بام دهدشت و پرواز هوانیروز در خانه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

 دیدی بستن هم با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد و با ۲ امتیاز اختلاف در مقایسه با مس کرمان در جای دوم جدول لیگ برتر هندبال قرار گرفت.

نماینده لیگ برتری هندبال استان مرکزی دوشنبه دهم اردیبهشت در اراک از تیم رده هشتمی پیکان سبزوار پذیرایی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • برتری قاطع میزبان در بازی یکطرفه مقابل میانمار
  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • سبد غذایی رایگان به این گروه از مادران ؛ منتظر پیامک باشید
  • صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال
  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • رونالدینیو در تبلیغات جدید پپسی؛ هر کجا توپی یافتید منتظر ژوگو بونیتو باشید! / فیلم
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!