Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@18:31:31 GMT

خیابان مطهری جنوبی به نام شهید فخری زاده تغییر یافت

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۴۱۸۶

خیابان مطهری جنوبی به نام شهید فخری زاده تغییر یافت

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم از تغییر خیابان مطهری جنوبی به نام شهید فخری زاده خبر داد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مجتبی سبحانی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، بابیان این‌که شهید فخری زاده یکی از فرزندان نام‌آور و حماسه‌ساز انقلاب و قم است ، اظهار داشت: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا یک وظیفه‌ای است که به گردن همه آحاد ملت و مسئولان است و نباید در این مهم کوتاهی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بعد از شهادت شهید محسن فخری زاده به دست مزدوران و دشمنان اسلام و انقلاب نام‌گذاری خیابانی به نام این شهید بزرگوار در دستور کار قرار گرفت.
سبحانی تأکید کرد: نام‌گذاری خیابان مطهری جنوبی حدفاصل بلوارشهیدبهشتی و بلوار شهید عابدی به نام دانشمند و فرهیخته هسته‌ای و دفاعی عزیزمان شهید محسن فخری زاده پس از تصویب درکمیسیون خدمات شهری امروز با قید دو فوریت به تصویب شورای اسلامی شهر قم رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش یک درصدی تردد در جاده‌های خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، با اشاره به شروع طرح نوروزی از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پایان روز ۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، گفت: تردد‌های ثبت‌شده توسط ۸۰ دستگاه ترددشماری استان ۲ میلیون و ۸۳۴ هزار و ۶۴۰ تردد بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل شاهد افزایش ۱ درصدی تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان بوده‌ایم.

وی افزود: از این تعداد ۲ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۸۶ تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک و تعداد ۴۵۰ هزار و ۵۵۴ تردد نیز به وسایل نقلیه سنگین تعلق داشته است.

جلال زاده گفت: در این مدت تعداد ۲۷۰ هزار وسیله نقلیه وارد استان و ۲۷۱ هزار وسیله نقلیه نیز از استان خارج شدند.

به گفته وی همچنین از ابتدای طرح نوروزی، تردد بین استانی از محور‌های خراسان جنوبی نسبت به بازه مشابه طرح نوروزی سال گذشته ۲ درصد کاهش داشته است و بیشترین تردد استان در محور‌های بیرجند – قاین، بیرجند – سربیشه، قاین – گناباد و فردوس_بجستان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در این مدت ۳ هزار و ۹ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان انجام شده و پاسخ داده شده است.

جلال زاده همچنین با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری به‌صورت مستمر در کنار سایر نیرو‌های امدادی مشغول به خدمت‌رسانی در طول راه‌های استان هستند، افزود: از هم‌وطنان درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود و همراهان، نکات ایمنی سفر با خودرو‌های شخصی را رعایت و با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند.

به گفته وی مسافران نوروزی قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها می‌توانند با تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • واکنش‌های ادامه دار به اظهارات علی مطهری درباره عید نوروز
  • ۱۰۴ نفر در خراسان جنوبی برای اولین بار خون اهدا کردند
  • نقره داغ شدن متخلفان زمین‌خوار در محمودآباد
  • 916نفر درپویش اهدای خون مهرسرخ خراسان‌جنوبی شرکت کردند
  • وضعیت ایمنی در جاده‌های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • کسب رتبه اول مدیریت تصادفات توسط خراسان جنوبی
  • افزایش یک درصدی تردد در جاده‌های خراسان جنوبی
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ جانشین آزمون معرفی شد!
  • وضعیت ایمنی در جاده های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • نامگذاری بیش از ۳۲ هزار نفر بنام کریم اهل بیت (ع) در خراسان جنوبی