Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@09:23:45 GMT

پایان جعل مدارک تحصیلی

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۴۱۹۶

پایان جعل مدارک تحصیلی

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش وزیر آموزش ‌و پرورش در مراسم رونمایی از سامانه الکترونیکی تأییدیه تحصیلی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: پایان جعل مدارک تحصیلی و صرفه‌جویی در زمان از مزایای سامانه الکترونیکی تأییدیه تحصیلی است.

وی ادامه داد: این تأییدیه برای افرادی که درخواست ادامه تحصیل در دانشگاه و یا اشتغال را آغاز کرده و یا دارالترجمه‌های قوه قضائیه یا سفارتخانه‌ها را داشته باشند، صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی‌میرزایی افزود: یکی از خدمات پر تقاضا و مستمر تأییدیه مدرک تحصیلی است و افرادی که در مدارس داخل یا خارج از کشور در طی زمان‌های مختلف و در هر یک از دوره‌های تحصیلی و نظام‌های آموزشی تحصیل‌کرده باشند می‌توانند این تأییدیه تحصیلی را دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدرک تحصیلی وزیر آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالد مشعل: با صلابت میدان نبرد و مذاکرات را مدیریت می‌کنیم

رئیس جنبش حماس در خارج، امروز (چهارشنبه) در سخنانی تاکید کرد که مقاومت فلسطین هم میدان نبرد و هم مذاکرات با رژیم صهیونیستی را با صلابت مدیریت می‌کند و پیش می‌برد.

به گزارش ایسنا، «خالد مشعل» رئیس جنبش حماس در خارج در سخنانی در اردن گفت: این نبرد چهره زشت دشمن را در عرصه بین‌المللی آشکار کرد و پیش از عملیات طوفان الاقصی در عرصه بین‌المللی و افکار عمومی بین‌المللی چنین تغییری ایجاد نشده بود.

طبق گزارش شبکه «القدس»، وی درباره حمایت‌های مردمی از ملت فلسطین در نوار غزه و گروه‌های مقاومت اظهار کرد: میلیون‌ها نفر برای فلسطین به خیابان‌ها آمدند و ما می‌خواهیم این روند ادامه یابد و این مستلزم سازماندهی، انگیزه، مدیریت و همچنین نهادینه‌سازی است.

خالد مشعل افزود: ما در مذاکرات بر توقف تجاوز، عقب‌نشینی از غزه، بازگرداندن آوارگان به مکان‌های خود، به‌ویژه در شمال غزه، و ارائه تمام کمک‌های لازم، سرپناه، بازسازی و پایان محاصره اصرار داریم.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که به این اهداف نرسیدیم اسیران آنها (رژیم صهیونیستی) را آزاد نخواهیم کرد و مانند تحولات میدانی، نبرد مذاکره را با صلابت و مانور سیاسی خوب مدیریت می‌کنیم.

رئیس جنبش حماس در خارج ادامه داد: چالش‌ها بزرگ است، تهدیدها علیه غزه و مسجد الاقصی ادامه دارد و در پایان ماه رمضان تهدیداتی وجود خواهد داشت و ما با یک نبرد بی‌پایان مواجه هستیم.

خالد مشعل در پایان تاکید کرد: حال مقاومت به‌رغم شدت نبرد خوب است و برادران شما در غزه با دشمن مقابله می‌کنند و عملیات‌ها در قلب قدس و کرانه باختری نیز در حال افزایش است. این یک نبرد تاریخی است، موازنه قوا به نفع ما نیست، اما خدا با ماست و بعد از آن ملت ما و حقیقت و عدالت با ماست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو یک فصل دیگر در بایرلورکوزن می‌ماند
  • رونالدو در محدوده پایان دوران ملی!
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • بازگشت شکارچیان ماه به منطقه هور
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • زمان بازگشت بارسلونا به نوکمپ و تأیید محرومیت ژاوی
  • خالد مشعل: با صلابت میدان نبرد و مذاکرات را مدیریت می‌کنیم
  • ترک تحصیل ۹۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته
  • سازمان ملل: اکنون به آتش‌بس در غزه نیاز داریم؛رنج باید پایان یابد
  • ازدواج و تحصیل اولویت امسال کمیته امداد کشور