Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یوسف حاصلی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت اسلام آبادغرب گفت : کارگروه ستاد کرونا تعداد ۴۷۱ مورد بازرسی از بازار شهرستان انجام داده که در این راستا ۷ واحد آرایشگاه زنانه پلمپ دو واحد نانوایی قطع سهمیه و ۲۴ واحد دیگر اخطار کتبی گرفتند.

او گفت : با توجه به اینکه شهرستان در وضعیت نارنجی است بیشترین نظارت‌ها از تالار‌های پذیرایی، آرایشگا‌های زنانه و کسبه خواربار و پاساژ‌های پوشاک و سایر صنوف انجام گرفته و کماکان تا رسیدن به وضعیت سفید شهرستان این طرح ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاصلی افزود : با رعایت تمامی دستورالعل های بهداشتی ستاد کرونا ونظارت بازرسان اداره صمت و بهداشت و درمان اقلام تنظیم بازار جذب و به شرح ذیل در شهرستان توزیع گردید:

۱_ توزیع ۵۷ هزار کیلوگرم برنج در بازار اسلام آباد و روستا‌های بخش مرکزی و حمیل با نظارت اداره صنعت معدن و تجارت
۲_ توزیع مقدار ۳۰ هزار کیلوگرم مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان در بین شهروندان و کارکنان ادارات که درخواست کتبی داشته اند
۳_ توزیع بیش از ۴۵ هزار کیلو گرم روغن جامد برای مصارف صنوف از جمله قنادان و اغذیه فروشان. رستوران‌ها و سایر صنوف تولید با نظارت اداره صمت و اتحادیه‌های مربوطه
۴_ توزیع ۱۳ هزار کیلوگرم روغن جامد در بازار و روستا‌های بخش مرکزی و حمیل.

رئیس اداره صمت اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه خوشبختانه در بازار شهرستان هیچگونه کمبود کالایی نداریم از شهروندان خواست هرگونه تخلف صنفی را به شماره ۱۲۴ اعلام کنند تا پیگیری شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن معدن و تجارت دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

وی توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T۶۸۳ باید پیامک GT۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کدها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کدها توضیح داد: این کدها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

کد خبر 6087291 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر