Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه مراسم شام غریبان دانشمند هسته‌ای و دفاعی شهید «محسن فخری زاده» در مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین همراه با پخش از فضای مجازی برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم امام جمعه موقت ورامین طی سخنانی ضمن محکوم کردن این جنایت گفت: دشمنان اگر فکر می‌کنند با این ترورها می‌توانند جلوی پیشرفت علمی و هسته‌ای را بگیرند کور خوانده‌اند و یقیناً راه این شهید قوی‌تر ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی افزود: همانگونه که خون شهید قاسم سلیمانی جبهه مقاومت را بیمه کرد، خون شهید فخری زاده هم پیشرفت علمی و هسته‌ای کشور را تضمین کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با انتقاد از برخی ناکارآمدی‌ها و مدیریت‌های فشل و با اذعان به مشکلات مردم عنوان داشت: مردم عزیز و صبور ما علیرغم تمام سختی‌ها هرگز از ارزشهای انقلاب کوتاه نمی آیند و از همه مسئولین و دست اندرکاران می‌خواهیم نسبت به مشکلات مردم حساس باشند و برای آنها چاره اندیشی کنند.

کد خبر 5084880

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سید محسن محمودی محسن فخری زاده ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا ترور دانشمندان هسته ای بوشهر گرگان عکس استانها تعطیلی ادارات هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید

امام جمعه شهرستان نور با بیان اینکه اکوسیستم منطقه جنگلی الیمالات به دلیل قطع درختان و انتقال شن و ماسه به زمین‌های جنگلی از بین رفته و قابل بازگشت نیست، خواستار حد اعلای برخورد با همه مسئولان، عوامل اصلی و پشت پرده این جنایت محیط زیستی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام رحمت الله حاجی‌زاده امام جمعه نور گفت: افرادی که به عنوان سرمایه‌گذار و مجری پروژه شروع به کار کردند برای تأمین پارکینگ آن ادعا دارند که با موافقت شفاهی مسئولان اداره منابع طبیعی و بدون اخذ مجوزهای کتبی لازم کار را شروع کردند.

وی افزود: در مسطح کردن زمین برای پارکینگ مجموعه، در محلی که دکل‌های بزرگ برق وجود داشت درخت‌های زیادی را قطع کردند.

امام جمعه نور بیان کرد: دو روایت وجود دارد؛ اول اینکه گفته شده قطع این درختان به دلیل اینکه در حریم دکل‌های برق بوده باید انجام می‌شده و از وظایف محیط زیست است که این درخت‌ها را قطع کند و در روایت دوم برخی می‌گویند که محیط زیست فقط وظیفه دارد سرشاخه‌های درختان را کوتاه کند تا فاصله آن تا سیم‌های فشار قوی حدود پانزده متر باشد.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده گفت: به هر حال این بحث‌ها برای حدود یک ماه بود که در این مدت بسیاری از درختان قطع شدند و برخی نیز از ریشه در آمدند، این در حالی است که به صورت غیرمجاز از شن و ماسه کف رودخانه هم برای محوطه سازی استفاده و خاک نیز از وضعیت طبیعی خارج شده است و دو آب‌راه که در زمان سیل محل عبور آب بود، را مسدود کردند.

اکوسیستم منطقه نابود شد

امام جمعه نور افزود: اکوسیستم این منطقه به دلیل قطع درختان و انتقال شن و ماسه به زمین‌های جنگلی از بین رفته است.

وی تصریح کرد: با این پاکسازی آقای کریمی؛ دادستان استان وارد عمل شد و همزمان با بازدید مرجع قضایی، وقایع رسانه‌ای شد.

حاجی زاده افزود: گزارشی با مضمون انجام تخلف در منطقه مسکوت مانده و سعی کرده‌اند خبری به جایی درز داده نشود.

وی ادامه داد: خبرهای تأیید نشده حاکی از آن است که سرجنگلبان به جای تشویق توبیخ هم شده است که چرا به این مسأله ورود کرده است.

ورودی صدهزار تومانی ؟!

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده با اشاره به اخذ ورودی به مبلغ صد هزار تومان به ازای هر نفر بیان کرد: دبیر حفظ بیت‌المال مازندران از میزان مبالغ دریافتی اطلاع دارد و مبالغ دریافتی را قابل توجه توصیف می‌کند، درحالی که قبلاً هیچ مبلغی بابت ورودی دریافت نمی‌شد.

امام جمعه نور اضافه کرد: این افراد محکوم شدند و قرار است مواردی از تخریب را جبران کنند، اما همه خسارات وارده قابل جبران نیست، زیرا درخت‌های ریشه کن شده یا خاک مخلوط شده با شن و ماسه را نمی‌توان به حال اول باز گرداند.

صدور مجوزها از طریق قدرت‌های  پشت پرده

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده گفت: بی‌توجهی و ترک فعل‌ها باعث این تخریب  شده و این کاری نبوده است‌که یک فرد با یک‌ بیل و تبر انجام دهد و  وجود ادوات سنگین باید توجه مسئولان‌ را جلب می‌کرد.

وی افزود: مجموعه‌ای که با حجم زیاد تخلفاتی را انجام می‌دهد، به تنهایی وارد عمل نشده و قدرت‌های پشت پرده در صدور مجوزهای ضمنی مؤثر بوده‌اند، اما اکنون پا پس کشیده‌اند.

امام جمعه نور خواستار مقابله با قدرت‌های پشت پرده شد و گفت: کسانی که پشت پرده این ماجرا هستند در مشهد و شهرهای دیگر سرمایه‌گذاری می‌کنند و دارای قدرت هستند.

گلایه داریم؛ با عوامل اصلی برخورد کنید

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده یادآور شد: با توبیخ یک مدیر استانی که او هم تحت فرمان فرد دیگری بوده مسأله به صورت ریشه‌ای حل نمی‌شود.

امام جمعه نور افزود: برکناری رئیس منابع طبیعی شهرستان مسأله را حل نمی‌کند و از احکام صادره مشمول عوامل پشت پرده نیست.

وی گفت: گلایه داریم که به جای تعویض یکی دو مدیر پایین دستی متخلف، اصل داستان تحت نظارت قرار نگرفت.

وی خواهان حد اعلای مقابله و برخورد با قدرت‌های پشت پرده و عوامل اصلی در مسئله الیمالات شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • موشک‌های نقطه‌زن؛ نشان دهنده قدرت علمی ایران
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • هشدار روسیه به غرب؛ در آستانه درگیری بین قدرت‌های اتمی هستیم
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • لاوروف: در آستانه درگیری بین قدرت‌های اتمی هستیم