Web Analytics Made Easy - Statcounter

اظهارنظر عجیب آنتونیو کابرینی در خصوص دیگو مارادونا که موجب عذرخواهی مدافع سابق یوونتوس شد، با پاسخ رییس سابق پارتنوپی همراه شد.

آنتونیو کابرینی کاپیتان اسبق یوونتوس که طی سال های 1976 تا 1989 در پست دفاع چپ برای این تیم به میدان می رفت و به یکی از بهترین مدافعین چپ تاریخ فوتبال تبدیل شد، هم دوره دیگو مارادونا اسطوره فقید آرژانتینی بود و بارها مقابل کاپیتان اسبق ناپولی به میدان رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، آنتونیو کابرینی در خصوص درگذشت مارادونا گفته بود:

دیگو اگر به جای ناپولی برای یوونتوس به میدان می رفت، امروز می توانست زنده باشد. مارادونا یک اسطوره زنده و یک رقیب قابل احترام بود. با این حال مارادونا مثل بسیاری از قهرمانان دیگر در یک زمان، بهترین و بدترین کارها را در حق خودش انجام داد. اگر مارادونا به یوونتوس می آمد، امروز می توانست در کنار ما باشد زیرا محیط و جو یوونتوس می توانست او را نجات دهد. با این حال عشقِ ناپولی با وجود قوی و حقیقی بودن، بیمارگونه بود. 

این صحبت های کابرینی که جنجال های زیادی ایجاد کرد، باعث شد او مجبور به عذرخواهی شود:

 شما از صحبت هایم سوبرداشت کرده اید. این یک قضاوت اخلاقی نبود بلکه نظری درباره شهری بود که سرشار از شور و علاقه به مارادونا بود و هنوز هم هست. من فکر کردم محیط بسته و آرامی که من در یوونتوس داشتم، می توانست از مارادونا محافظت کند. از تمام کسانی که بابت حرف هایم احساس آزردگی می کنند، عذرخواهی می کنم. 

با وجود عذرخواهی، صحبت های کابرینی باعث ایجاد جنجال و جدل شده است. اکنون کورادو فرلاینو رییس سابق ناپولی پاسخ صحبت های کابرینی را داده و در مصاحبه با رای نیوز 24 گفته است:

به کابرینی جواب می دهم: آن بازیکن یوونتوس که خودکشی کرد چه کسی بود؟ این اتفاق هرگز در ناپولی رخ نمی داد.

این کلمات عجیبی است که رییس سابق ناپولی در خصوص جانلوکا پسوتو مدافع سابق یوونتوس که در سال 2006 در پی رسوایی کالچوپولی اقدام به خودکشی کرد، بر زبان آورد.

فرلاینو در پایان گفت:

آنتونیو کابرینی بازیکن یوونتوس است و مزخرف می گوید. مارادونا هرگز راهی یوونتوس نمی شد، زیرا او ارتباط عمیقی با مردم ناپل داشت.

بیشتر بخوانید:

پزشک دیگو مارادونا به سهل انگاری در مرگ او متهم شده است

کاپیتان اسبق یوونتوس به دلیل اظهارات عجیبش درباره مارادونا، مجبور به عذرخواهی شد

چیرو فرارا: مارادونا یک ضد قهرمان بود که با وجود ضعف هایش، بازهم در تاریخ بهترین شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رییس سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق امیر حسین صادقی -بازیکن اسبق باشگاه استقلال جهت ادای پاره‌ای توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در محل این کمیته باید حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از دیدار دو تیم استقلال تهران و شمس آذر، صادقی علیه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کرده بود.

کد خبر 6084176

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • عذرخواهی دروازه‌بان معروف از هواداران الاتحاد
  • میلان جانشین پیولی را انتخاب کرد: مربی سابق رئال
  • بازیکن سابق لیگ پرتغال و تیم ملی زامبیا در کما
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد