Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@15:11:15 GMT

برف و باران از فردا شب مهمان بیشتر مناطق کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۴۲۳۷

برف و باران از فردا شب مهمان بیشتر مناطق کشور

باشگاه خبرنگاران جوان: امیر حسین سرکرده کارشناس هواشناسی، با بیان اینکه فردا در بیشتر نقاط کشور جو نسبتا آرامی را شاهد خواهیم بود گفت: بارش‌ها در برخی مناطق به صورت پراکنده وجود دارد و اغلب بارش‌ها هم در حاشیه زاگرس و البرز خواهد بود.

او بیان کرد: در سواحل غرب دریای خزر و استان های گیلان و مازندران امشب و فردا بارش باران پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه از فردا یک سامانه بارشی جدید از جنوب و غرب وارد کشور می‌شود ادامه داد: برای روز چهارشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر، شمال فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، قم، زنجان، البرز و شمال تهران شاهد بارش باران خواهیم بود.

سرکرده با بیان اینکه این سامانه بارشی روز پنجشنبه هم در بسیاری از مناطق کشور فعال خواهد بود توضیح داد: این بارش‌ها زمینه ساز جاری شدن روان آب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها خواهد شد.

او یادآور شد: در برخی از مناطق مرتفع از جمله البرز، زاگرس مرکزی و شمال غرب کشور شاهد بارش برف خواهیم بود.

سرکرده یادآور شد: روز پنجشنبه در غرب و جنوب غرب کشور، استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق دامنه‌های جنوبی البرز و نواحی مرکزی کشور هم شاهد بارش باران خواهیم بود و از بعد از ظهر پنجشنبه در غرب خلیج فارس، بوشهر و فارس هم بارش باران پیش بینی می شود.

او درباره وضعیت آب و هوای تهران هم گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری است و حداقل دما به ۵ درجه و حداکثر آن به ۱۲ درجه می رسد.

منبع: فردا

کلیدواژه: هواشناسی وضعیت جوی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع برق در غرب جزیره قشم به علت بارندگی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از قطع برق برخی از مناطق استان از جمله غرب جزیره قشم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، مهرداد حسن‌زاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق، اظهار داشت: به دنبال وزش شدید باد و بارش شدید باران برق برخی از مناطق استان از جمله روستای لاور میستان شهرستان بستک و جزیره هرمز از بامداد امروز قطع شد.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته برق این مناطق در حال حاضر وصل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه تلاش برای وصل شدن برق دیگر مناطق استان ادامه دارد، گفت: هم اکنون برق برخی از روستا‌های بخش مرکزی شهرستان بندرعباس و غرب جزیره قشم قطع است.

حسن‌زاده با اشاره به تلاش نیروهای امدادی برای بازگشایی محورهای مسدودی در هرمزگان، بیان کرد: بر اثر بارش باران، محور بشاگرد به جاسک در کیلومتر 23 رودخانه فصلی دازکان به علت طغیان رودخانه فصلی مسدود است.

به گفته وی بر اثر طغیان رودخانه سرخنگی راه ارتباطی سرخنگی به کورمون قطع شده و دو راهی درتوجان به بالولی و شمیل مسیر جایگزین است.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • قطع برق در غرب جزیره قشم به علت بارندگی
  • هشدار قرمز سیلاب؛ بارش سنگین باران در ۴ استان کشور
  • بارش باران باعث ورود خسارت به تاسیسات برق استان بوشهر شد
  • آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش‌های شدید در ۵ استان طی امروز و فردا
  • مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری شد
  • رگبار، رعد و برق و بادهای شدید در راه هرمزگان است
  • بارش برف و باران و تگرگ از جنوب تا شمال کشور | شدت بارش‌ها در این استان‌هاست
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ نفوذ سامانه بارشی از فردا شب به کشور
  • نفوذ سامانه بارشی به کشور
  • نفوذ سامانه بارشی از فردا شب به کشور