Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  «علیرضا رئیسی» دوشنبه شب در برنامه تلویزیونی شبکه خبر افزود: پس از ۱۰ روز هم اکنون ۱۲۰ شهر وضعیت نارنجی و ۳ شهر در کشور در وضعیت زرد قرار دارند.

وی تاکید کرد: در مجموع اکنون ۶۴ شهر در کشور در وضعیت قرمز، ۲۷۸ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۳۰ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.  رعایت پروتکل‌ها به ۹۰ درصد رسیده است رئیسی با بیان اینکه خوشبختانه با همکاری خوب مردم و شهروندان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور به ۹۰ درصد افزایش یافته است، گفت: در صورتی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود، بازهم شاهد سیر صعودی بیماری کرونا در کشور خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: برای کاهش مبتلایان ویروس کرونا باید همچنان از تردد‌های غیر ضروری و دورهمی‌های خانوادگی جدا خودداری تا همچنان شاهد سیر نزولی این بیماری در کشور باشیم.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: در پنجم آبان ماه سال جاری ۴۳ شهر در کشور در وضعیت قرمز بودند، اما با رعایت پروتکل‌ها هم اکنون ۴۱ شهر نارنجی و ۲ شهر وضعیت زرد دارند.

وی با بیان اینکه برای اعلام وضعیت قرمز در کشور فوتی‌های کرونایی ملاک نیست، بلکه تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌ها ملاک عمل است، گفت: در شهر‌هایی که وضعیت آن‌ها قرمز روزانه به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۰ بیماری بستری داریم، در شهر‌های نارنجی ۶ بیمار و در شهر‌های زرد ۴ بیمار روزانه در مراکز درمانی بستری می‌شوند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: از روز چهارشنبه این هفته (۱۲ آذرماه سال جاری) ۳۸ شهر که وضعیت آن‌ها قرمز بود به شهر‌های نارنجی تبدیل می‌شوند و متاسفانه ۲۳ شهر نیز که وضعیت آن‌ها نارنجی بود به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به وضعیت قرمز در می‌آیند. تهران همچنان در وضعیت قرمز سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین به وضعیت قرمز تهران اشاره کرد و گفت: با وجود تغییراتی که در وضعیت شهر‌ها به وجود آمده، اما شهر تهران همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.

رئیسی توضیح داد که اکنون در استان فارس ۱۱ شهر، در گلستان ۹ شهر، مازندران ۶ شهر، قزوین، ۵ شهر، اصفهان و گیلان ۴، اردبیل ۳ خراسان شمالی ۳، سیستان و بلوچستان ۲ شهر و خراسان جنوبی و کرمانشاه یک شهر در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره تعداد تست کرونا در کشور گفت:اکنون ۲۰ هزار تست کرونا به بیش از ۴۲ هزار افزایش یافته و تا آخر این هفته به ۱۰۰ هزار تست افزایش خواهد یافت و در مجموع اکنون ۱۲۰۰ مرکز تست در کشور فعال است. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا رعایت پروتکل ها وضعیت قرمز شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت واردات خودرو

دریافت 16 MB کد خبر 6086568

دیگر خبرها

  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • توضیحات سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت واردات خودرو
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان
  • برای طول عمر به جای گوشت گاو، ماهی بخورید!
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز