Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم آغاز رونمایی از سامانه الکترونیکی تأییدیه تحصیلی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: این تأییدیه برای افرادی که درخواست ادامه تحصیل در دانشگاه یا اشتغال را آغاز کرده یا دارالترجمه‌های قوه قضائیه یا سفارتخانه‌ها را داشته باشند، صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یکی از خدمات پر تقاضا و مستمر تأییدیه مدرک تحصیلی است و افرادی که در مدارس داخل یا خارج از کشور در طی زمان‌های مختلف و در هر یک از دوره‌های تحصیلی و نظام‌های آموزشی تحصیل‌کرده باشند می‌توانند این تأییدیه تحصیلی را دریافت کنند.

وزیر آموزش‌وپرورش بیان کرد: آن‌هایی که به گذرگاه خدمات عمومی دولت متصل هستند می‌توانند به‌طور مستقیم این تأییدیه را دریافت کنند و آن‌هایی که متصل نیستند گذرواژه و رمز عبور جداگانه برای دریافت تأییدیه را دریافت خواهند کرد.

حاجی میرزایی گفت: همه دانشگاه‌ها هم‌اکنون به این سامانه دسترسی دارند و می‌توانند مدرک تحصیلی را دریافت کنند. با راه‌اندازی این سامانه هم از جعل مدارک تحصیلی جلوگیری خواهد شد و هم از حضور مستقیم متقاضیان در ادارات آموزش و پرورش صرفه‌جویی می‌شود.

وزیر آموزش‌وپرورش یادآوری کرد:  با راه‌اندازی این سامانه محدودیت‌های زمانی دریافت تأییدیه تحصیلی برداشته‌شده و متقاضیان به‌صورت شبانه‌روزی می‌توانند از خدمات این سامانه استفاده کنند.

شایان ذکر است؛ متقاضیان از طریق سامانه تاییدیه تحصیلی می‌توانند صدور تایید مدارک تحصیلی اخذ شده پیش‌دانشگاهی، دیپلم، راهنمایی، متوسطه اول، ابتدایی، تمام سنوات را تقاضا کنند.

متقاضی از طریق تلفن همراه هوشمند یا رایانه متصل به اینترنت به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی به آدرس https://emt.medu.ir / مراجعه نماید و فرم‌های تقاضا که شامل اطلاعات هویتی، تحصیلی و استعلام گیرندگان تکمیل می‌نماید. در مرحله نهایی با پرداخت ۲۳۰۰ تومان، رسید هزینه و کد پیگیری دریافت می‌کند.

مزایای خدمت تحت وب تأییدیه تحصیلی وزارت آموزش‌وپرورش؛ حذف قید مکان و زمان درگرفتن تأییدیه است و نیازی به مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا مکان خاصی نیست و خدمت گیرنده از هر مکانی از طریق تلفن، تلویزیون هوشمند و یا رایانه متصل به اینترنت در هرزمانی به سایت https://emt.medu.ir/مراجعه و درخواست خود را ثبت کند. حذف تردد‌های مکانی، در راستای رعایت شیوه‌نامه‌های مبارزه با کرونا، حفظ و نگهداری محیط‌زیست، حذف هزینه تردد، … است.

تمام مدارک آموزش‌وپرورش از کلیه دوره‌های تحصیلی از سال ۱۳۰۰ تاکنون قابل‌استعلام است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدرک تحصیلی تأییدیه تحصیلی آموزش وپرورش مدارک تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد غافلگیرکننده ایلان ماسک/ توییت زدن برای چه کسانی پولی می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین، ایلان ماسک قصد دارد برای پست گذاشتن در شبکه‌ی اجتماعی ایکس و کنترل مشکل بات‌ها، از کاربران جدید هزینه‌ی کمی دریافت کند.

ماسک در پاسخ به یک کاربر ایکس که در مورد تغییرات این پلتفرم نوشته بود، گفت که دریافت هزینه‌ای اندک از حساب‌های جدید «تنها راه» برای جلوگیری از «هجوم بات‌ها» است.

به نقل از زومیت، ماسک با اشاره به ابزارهایی مانند CAPTCHA گفت: «هوش مصنوعی فعلی می‌تواند به‌راحتی از مانع «آیا شما یک ربات هستید؟» عبور کنند.» او افزود: «حساب‌های جدید پس از گذشت سه ماه از ایجاد حساب، می‌توانند بدون پرداخت هزینه، پست منتشر کنند.»

درحال‌حاضر هیچ جزئیاتی در مورد زمان اعمال این سیاست و میزان هزینه‌هایی که کاربران جدید باید بپردازند وجود ندارد.

ایکس در اکتبر ۲۰۲۳ (مهر و آبان ۱۴۰۲) شروع به دریافت یک دلار در سال از کاربران جدید تأییدنشده در نیوزیلند و فیلیپین کرد. کاربرانی که در این مناطق هزینه پرداخت نمی‌کنند می‌توانند پست‌ها را بخوانند اما نمی‌توانند با آن‌ها تعامل داشته باشند. آن‌ها برای ارسال محتوا، لایک کردن، پست کردن دوباره‌ی محتوا، نظر دادن، بوکمارک و نقل‌قول پست‌ها، باید هزینه‌ای پرداخت می‌کردند. ماسک ممکن است هزینه‌ای مشابه را برای سایر مناطق اعمال کند.

ایکس مدتی پیش اعلام کرد پاکسازی حساب‌های اسپم را آغاز کرده است و با طرح جدید دریافت هزینه قصد دارد مشکل بات‌ها را بهتر حل کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895816

دیگر خبرها

  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب‌ و‌ کار در همدان
  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • آموزش ثبت نام اظهارنامه مالیاتی در سال ۱۴۰۳
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • پیشنهاد غافلگیرکننده ایلان ماسک/ توییت زدن برای چه کسانی پولی می‌شود؟
  • ۶۴۵۲ پروانه صنفی الکترونیکی در چهارمحال و بختیاری ثبت شد