Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@20:37:06 GMT

طلسم‌شکنی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۴۵۳۶

طلسم‌شکنی پرسپولیس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، پرسپولیس در سه هفته ابتدایی لیگ بیستم و در جریان بازی موفق به گلزنی نشده بود و تک گل سرخپوشان را در این سه هفته، سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود.

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در دقیقه ۴۲ دیدار مقابل شهرخودرو موفق شد با یک ضربه سر دروازه حریف را باز کند تا طلسم سرخپوشان در امر گلزنی در جریان بازی در لیگ بیستم شکسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین مراسم عروسی مهدوی‌کیا با حضور پرسپولیسی‌ها +عکس واکنش احساسی احمدی‌نژاد به درگذشت مارادونا +عکس پنجره نقل و انتقالات استقلال کی باز می‌شود؟ رفتار عجیب تلویزیون با دختر ورزشکار ایرانی +عکس ستاره پرسپولیس کرونا گرفت +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس سرخپوشان پنالتی سیامک نعمتی گلزنی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر

دیدار چلسی و اورتون در هفته ۳۳ لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۳/۲۴ با برد ۶-۰ آبی های لندن به پایان رسید. کول پالمر که دو هفته پیش مقابل منچستریونایتد هت تریک کرده بود، امشب هم ۴ گل زد و موفق به ثبت پوکر شد.

به نقل از اوپتا؛ پالمر بعد از لمپارد (۲۰۱۰ مقابل استون ویلا) نخستین بازیکن چلسی است که در یک بازی لیگ برتر موفق به ثبت +۴ گل می شود. او اولین بازیکن تاریخ چلسی لقب گرفت که در نیمه اول دیداری از لیگ برتر هت تریک می کند. پالمر همچنین بعد از دروگبا، دومین بازیکن تاریخ چلسی در لیگ برتر است که در دو بازی پیاپی خانگی موفق به ثبت +۳ گل می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر
  • پرسپولیس با اوسمار، یک امتیاز جلوتر از تیم یحیی!
  • عیدی در مسیر آتش‌بازی اورونوف (عکس)
  • بهترین سناریو برای چهره برزیلی پرسپولیس
  • طلسم‌شکنی بارسلونا: گل برگردان پس از ۵ سال! (عکس)