Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تکذیب ادعای رسانه های صهیونیستی در خصوص شهید فخری زاده، حقایقی را در خصوص جنگ رسانه ای که در روزهای اخیر در فضای مجازی به راه افتاده را افشا کرد.

 محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «سلام دوستان

با تسلیت مجدد ترور وحشیانه دانشمند برجسته هسته‌ای کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده، اجازه می‌خواهم نکته قابل توجهی را با شما در میان ‌گذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانگونه که در خبرها دیده‌اید، این روزها بانیان و حامیان سیاست شکست خورده فشار حداکثری علیه ملت دلاور ایران در تلاشند تا از واپسین روزهای رژیم ترامپ برای ایجاد تشنج و نابود کردن فضای ایجاد شده برای لغو تحریم‌های ظالمانه بهره گیرند. سفرهای سراسیمه پمپئو به منطقه، ملاقات‌ سه جانبه در عربستان و بیانیه‌های نتانیاهو همگی نشانگر این توطئه است که متأسفانه در روز جمعه در اقدام بزدلانه تروریستی و شهادت یکی از مدیران برجسته کشور متبلور شد.

اما همزمان با این اقدام تروریستی، کارزار ضداطلاعاتی و جنگ روانی هدایت شده از سوی همین محور اهریمنی آغاز شد، به این امید واهی که برنامه پلید پمپئو، نتانیاهو و بن سلمان برای تشنج آفرینی کامل شود.

در اولین خبر شهادت دکتر فخری زاده که در رسانه‌های فارسی زبان منتشر گردید، به دروغ ادعا شد که «رسانه‌های اسرائیلی ادعا کرده بودند که نام این دانشمند از طریق لیست‌های سازمان ملل به دست موساد رسیده است.»

این مطلب 180 درجه خلاف واقعیت است و نام دکتر فخری زاده توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی در اواسط دهه 80 شمسی به آژانس داده شد و در قطعنامه 1747 مصوب 4 فروردین 1386 در فهرست تحریم شورای امنیت قرار گرفت.

بررسی و تحلیل کلیدواژه‌های ده هزار توییتی که در چند ساعت اول پس از ترور در فضای مجازی در این زمینه منتشر شد نشان می‌دهد که حدود 79 درصد توئیت‌ها جهت‌گیری برای اختلاف افکنی داخلی (مخالفت با برجام، همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و مذاکره) تدوین شده و تنها 21 درصد آنها علیه آمران و عاملان این جنایت وحشیانه بوده است.

جالب‌تر اینکه نزدیک 93 درصد این توئیت‌ها مربوط به حساب‌های مجعول و بی‌شناشنامه با سابقه کمتر از یکسال و عمدتا با منشاء خارجی بوده‌است.

اما مسئولین و مردم هوشمند ایران هیچگاه فریب این آخرین دست‌وپازدن‌های تروریست‌های بین‌المللی و جنگ‌طلبان بدنام و تندروی صهیونیست را نخواهند خورد و با هر مرام و مسلکی برای قطعی ساختن دستاوردهای مقاومت قهرمانانه خود در برابر جنگ اقتصادی ترامپ و شرکا انسجام و یک‌پارچگی خود را حفظ خواهند کرد

برچسب ها: محمدجواد ظریف ، سازمان ملل

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمدجواد ظریف سازمان ملل فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعاهای تل‌آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های عبری زبان امروز چهارشنبه گزارش دادند که ادعاهای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه هیچ پهپاد ایرانی نتوانسته وارد اراضی اشغالی شود صحت ندارد.

این رسانه ها تاکید کردند که آمار ارائه شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر رهگیری پهپادها و موشک های ایران جنون آمیز و مبالغه آمیز است و ممکن است باعث شود صهیونیست ها و حتی عناصر ارتش توجهی به این آمار نکنند.

در ادامه این گزارش ها تصریح شده است: ادعاهای ارتش در راستای کم جلوه دادن خسارت های وارده بعد از عملیات ایران صحت ندارد. دست کم ۹ موشک از سیستم دفاعی اسراییل در پایگاه هوایی نواتیم عبور کردند اما سخنگوی ارتش اعلام کرده که هفت موشک عبور کرده اند.

رسانه های صهیونیستی اذعان کردند: یک پهپاد توانست وارد منطقه حرمون شده و این منطقه را هدف قرار دهد. این در حالی است که ارتش مدعی شده هیچ پهپادی وارد اسراییل نشده است.

این در حالی است که ویدئوها و تصاویر منتشر شده از عملیات وعده صادق بیانگر آن است که موشک ها و پهپادهای ایرانی موفق شدند با عبور از سیستم هوایی رژیم صهیونیستی اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهند.

کد خبر 6080793

دیگر خبرها

  • 99 درصدِ اسرائیلی‌ها دروغ از آب درآمد!
  • اسرائیل اگر با مردم غزه برخورد انسانی داشته، ۹۹ درصد موشک‌های ما را هم توانسته رهگیری کند
  • ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد کشور شده باشند | ما چنین کار کثیفی را تحمل نمی کنیم
  • دولت نجات ملی یمن : ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد بندر المخا شدند
  • دروغ‌های شاخدار صهیونیستها/ هاگاری یا «گوبلز اسرائیل»؟
  • ادعاهای تل‌ آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • ادعاهای تل‌آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • رسانه‌های عبری: ادعاهای سخنگوی ارتش در خصوص حمله ایران دروغ است
  • دروغ جدید عوامل رسانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • ایران در حوزه نظامی به قدرتی رسیده که هیچ ارتش و کشوری توانایی مقابله با آن را ندارد