Web Analytics Made Easy - Statcounter

حواشی مربوط به سفرهای توریستی مدیران ورزشی ایران پایانی ندارد و یک بار دیگر دو مدیر ورزشی اعزامی همراه ملی پوشان در یک سفر بردن مرزی حماسه آفریده و رسوایی تازه ای به بار آورده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، بر اساس گزارش جالبی که سعیده فتحی خبرنگار تخصصی بسکتبال از اتفاقات دوحه در شهرآرا منتشر کرده است، تیم ملی ایران در بازی حساس عصر دوشنبه مقابل سوریه که با شکست غیر قابل هضم کشورمان همراه شد، روی نیمکت خود سرپرست یا مدیر تیم را به دلیل علاقه او و رییس فدراسیون به گشت و گذار در شهر دوحه و گرفتن عکس از چشم انداز برج های عربی ، در اختیار نداشته است!

در ادامه رقابت‌های پنجره دوم کاپ آسیا تیم ملی بسکتبال کشورمان در مقابل سوریه به میدان رفت و در پایان شکست بحث برانگیز و غیرمنتظره ای را پذیرا شد که می تواند به اعتبار بسکتبال ایران در قاره آسیا به عنوان‌ قدرت اول و المپیکی ضربه بزرگی وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نکته عجیب این بازی غیبت مسعود قاسمی مدیر تیم‌های ملی روی نیمکت بود. این طور که خبرنگار ایرانی حوزه بسکتبال پی برده است، مسعود قاسمی به همراه رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال پروتکل‌های رسمی و ابلاغ شده الزامی در این دوره از مسابقات را با بی مسوولیتی محض رعایت نکرده‌اند و در حالی که باید در هتل قرنطینه می‌شدند و حق خروج نداشتند این دو مسئول بسکتبال کشورمان با زیر پا گذاشتن پروتکل‌ها به گشت و گذار رفته و در شهر دوحه به گرفتن عکس یادگاری پرداخته‌اند.

عجیب تر اینکه مسعود قاسمی یک عکس از خود و طباطبایی بر روی صفحه اینستاگرامش کار کرد، اما بعد از چند ساعت آن را از روی صفحه‌اش حذف کرد و مثل اینکه همان عکس کار دست این دو نفر داد و مسئولان برگزاری مسابقات متوجه خروج آن‌ها از هتل شدند.

از قرار معلوم کسانی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند حق حضور در زمین و منطقه کنار خط را ندارند از همین رو قاسمی و طباطبایی از جایگاه VIP بازی مقابل سوریه را به تماشا نشسته‌اند! و تیم ملی در این بازی حساس و پرتنش بدون مدیر کارش را با شکست دنبال کرد.

این نخستین بار نیست که سفرهای خارجی رامین طباطبایی رئیس خوش سفر فدراسیون بسکتبال سوژه رسانه ها می‌شود. تصاویر او هنگام فیلمبرداری از مسابقه بسکتبال تیم ملی بانوان ایران در نخستین ماه‌های حضور او در راس فدراسیون این رشته ورزشی، حاشیه ساز شده بود.

در حالی که نخستین وظیفه و تکلیف مدیران ورزش کشور در سفرهای خارجی همراه نمایندگان کشورمان، به حداقل رساندن حواشی و ایجاد آرامش در فضای اطراف تیم ملی برای تمرکز روی مسابقات است، مدیرانی که به واسطه حضور در وزارت ورزش، سکان هدایت فدراسیون های ورزشی را به دست می‌گیرند، خود منبع ایجاد حاشیه می شوند و با وجود تاکید چندباره سلطانی فر بر کاهش سفرهای خارجی غیرضرور، اینگونه جلوه‌های تاسف بار سفرهای توریستی را در اوج تحریم ها و شیوع بیماری کرونا به نمایش می‌گذارند.

وقتی مسئولان فدراسیون پروتکل‌های رسمی کمیته برگزاری و میزبانی یک رخداد قاره‌ای را رعایت نمی‌کنند و رفتارهلی توریستی برای شان مهم‌تر از نتایج و وضعیت تیم ملی است، از بازیکنان و بقیه عوامل تیم چه انتظاری می‌توان داشت؟

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی پروتکل الحاقی تیم ملی بسکتبال کاپ آسیا بسکتبال مدیران توریستی دوحه تیم ملی ایران مسعود قاسمی رامین طباطبایی محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی پروتکل الحاقی پروتکل ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، نادر کاشانی از سال ۱۳۴۰ عضو تیم ملی بسکتبال شد و سال ها به عنوان بازیکن و کاپیتان در ترکیب این تیم قرار داشت.

مرحوم کاشانی با تیم ملی بسکتبال در بازی های آسیایی ۱۹۶۶ و ۱۹۷۰ بانکوک و همچنین بازیهای آسیایی ۱۹۷۴ تهران شرکت داشت. او در چهار دوره رقابت های باشگاه هیا تهران با تیم پاس به عنوان قهرمانی دست یافت.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش طی پیامی درگذشت مرحوم نادر کاشانی را تسلیت گفت.

در متن این پیام امده است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت زنده‌یاد مرحوم آقای نادر کاشانی که بدون شک از نوادر تاریخ بسکتبال ایران محسوب می‌شد، غم انگیز و متاثرکننده است.

زنده‌یاد نادر کاشانی نقش‌آفرینی ارزنده‌ای در بسکتبال آموزشگاهی، باشگاهی، دانشگاهی، نیروهای مسلح و تیم ملی بزرگسالان ایران داشت و دهه‌ی چهل و پنجاه با درخشش این مرد رعنا و تحصیلکرده همراه بود و به واسطه‌ی اخلاق و رفتار نیکو، نام ماندگاری از خود در تاریخ ورزش کشور برجایی گذاشت.

فقدان این چهره‌ی ماندگار و کاپیتان اسبق و خوشنام تیم ملی بسکتبال ایران را به خانواده‌ی گرامی‌اش و جامعه‌ی ورزش دانشگاهی بسکتبال تسلیت عرض می‌کنم.
برای آن قهرمان فقید، آمرزش و آرامش و برای خاندان محترمش صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال، طلب می‌کنم.

کد خبر 6085517

دیگر خبرها

  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • نادر کاشانی درگذشت + سوابق
  • کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت
  • چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است