Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل  از ایسنا، محمدجواد ظریف در مطلبی در  صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«سلام دوستان
با تسلیت مجدد ترور وحشیانه دانشمند برجسته هسته‌ای کشور، شهید دکتر محسن فخری‌زاده، اجازه می‌خواهم نکته قابل‌توجهی را با شما در میان ‌گذارم.

همانگونه که در خبرها دیده‌اید، این روزها بانیان و حامیان سیاست شکست‌خورده فشار حداکثری علیه ملت دلاور ایران در تلاشند تا از واپسین روزهای رژیم ترامپ برای ایجاد تشنج و نابود کردن فضای ایجادشده برای لغو تحریم‌های ظالمانه بهره گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفرهای سراسیمه پمپئو به منطقه، ملاقات‌ سه‌جانبه در عربستان و بیانیه‌های نتانیاهو همگی نشانگر این توطئه است که متأسفانه در روز جمعه در اقدام بزدلانه تروریستی و شهادت یکی از مدیران برجسته کشور متبلور شد.

اما همزمان با این اقدام تروریستی، کارزار ضداطلاعاتی و جنگ روانی هدایت‌شده از سوی همین محور اهریمنی آغاز شد، به این امید واهی که برنامه پلید پمپئو، نتانیاهو و بن‌سلمان برای تشنج‌آفرینی کامل شود.

در اولین خبر شهادت دکتر فخری‌زاده که در رسانه‌های فارسی‌زبان منتشر گردید، به دروغ ادعا شد که «رسانه‌های اسرائیلی ادعا کرده بودند که نام این دانشمند از طریق لیست‌های سازمان ملل به دست موساد رسیده است.»

این مطلب ١٨٠  درجه خلاف واقعیت است و نام دکتر فخری‌زاده توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی در اواسط دهه ٨٠ شمسی به آژانس داده شد و در قطعنامه ١٧٤٧ مصوب ٤ فروردین ١٣٨٦ در فهرست تحریم شورای امنیت قرار گرفت.

بررسی و تحلیل کلیدواژه‌های ده‌هزار توییتی که در چند ساعت اول پس از ترور در فضای مجازی در این زمینه منتشر شد، نشان می‌دهد که حدود ٧٩ درصد توئیت‌ها جهت‌گیری برای اختلاف‌افکنی داخلی (مخالفت با برجام، همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و مذاکره) تدوین شده و تنها ٢١ درصد آنها علیه آمران و عاملان این جنایت وحشیانه بوده است.

جالب‌تر اینکه نزدیک ٩٣ درصد این توئیت‌ها مربوط به حساب‌های مجعول و بی‌شناسنامه با سابقه کمتر از یکسال و عمدتا با منشاء خارجی بوده‌است.

اما مسئولین و مردم هوشمند ایران هیچگاه فریب این آخرین دست‌وپازدن‌های تروریست‌های بین‌المللی و جنگ‌طلبان بدنام و تندروی صهیونیست را نخواهند خورد و با هر مرام و مسلکی برای قطعی ساختن دستاوردهای مقاومت قهرمانانه خود در برابر جنگ اقتصادی ترامپ و شرکا انسجام و یک‌پارچگی خود را حفظ خواهند کرد.»

کد خبر 569208 برچسب‌ها محسن فخری زاده محمدجواد ظریف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محسن فخری زاده محمدجواد ظریف فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۵ میلیون دلارحجم صادرات و صادرات دوباره از قشم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم در نشست خبری گفت: در این مدت همچنین تراز تجاری این منطقه به بیش از ۳۱۳ میلیون دلار رسید که این آمار یکی از بهترین تراز‌های مثبت مناطق آزاد کشور و بیش از ۳ برابر سال قبل از آن بود.

محمد منصور عظیم‌زاده اردبیلی به افزایش ۲۰ درصدی صدور و تمدید مجوز‌های سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: سال گذشته ثبت شرکت‌های شیلاتی و کشاورزی ۱۱ درصد افزایش داشت.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در حمل و نقل و ترانزیت به نسبت رفت و آمد در سال ۱۴۰۲ در حوزه خودرو و مسافر ۲۷ درصد تغییرات مثبت را داشتیم که همه اینها در رشد و توسعه جزیره قشم تاثیرگذار بوده است.

عظیم‌زاده اردبیلی با تاکید بر اینکه بخش صنایع و اشتغال ایجاد شده هم ۲۵ درصد افزایش یافته است گفت: در زمینه عقد قرارداد‌های فعالیت‌های صنعتی که منجر به تحویل زمین به سرمایه‌گذاران شده است هم با واگذاری ۸۰ زمین صنعتی شاهد رشد قابل توجه بودیم.

وی افزود: واردات کالا‌های ۱۵ درصد گمرکی هم بیش از ۳ برابر افزایش داشت که این افزایش درآمد‌ها در فرآیند و رونق جزیره نقش مهمی ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: افزایش ۴۹ درصدی درآمد گمرکات هرمزگان

محمد منصور عظیم‌زاده اردبیلی گفت: با فعال شدن پنجره واحد الکترونیک در قشم تمام مراحل سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در یک فرآیند زمانی کمتر از یک ماه صورت می‌گیرد.

وی افزود: تسهیل و ایجاد تحرک در حوزه سرمایه‌گذاری برای شفافیت و جذب بالاتر فعالان اقتصادی از هدف‌گذاری‌های مهم سازمان منطقه آزاد قشم است که از سوی کمیته سرمایه‌گذاری دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • گروسی: حمله به تاسیسات هسته‌ای قدغن است/به‌زودی راهی تهران می‌شوم
  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها
  • ۶۳ درصد حجم مخازن سد‌های کشور پر شد
  • ۵۰۵ میلیون دلارحجم صادرات و صادرات دوباره از قشم
  • معرفی 3 پارک آبی کوش آداسی و نحوه دسترسی به آنها
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان