Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@12:10:35 GMT

همچنان خوشبینانه به کار ادامه می دهم!

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۴۶۹۵

همچنان خوشبینانه به کار ادامه می دهم!

‍‍‍‍‍‍

بازیگر ۷۹ساله مجموعه «گیسو» اهل کتاب و کتابخوانی است و عشق وافر به حکیم ابوالقاس فردوسی دارد. او که از کودکی در کنار پدربزرگ داستان های شاهنامه را شنیده امروز روزهای در خانه ماندن را با شاهنامه خوانی برای بچه ها پر می کند و در صفحه اینستاگرامش با نام «من و عالیجناب فردوسی» اشعاری از شاهنامه را برای جوانان می خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمسی فضل الهی در گفت و گو با خبرنگار برنا، با اشاره به  شرایط ویژه ماه های اخیر به همه توصیه کرد، مراقب خود باشند و گفت: در این روزها با رعایت دستورالعمل ها کارهایم را دنبال می کنم و تلاش می کنم مراقب سلامت خود باشم. سال هاست که یاد گرفته ام با بخور آب گرم و قرقره کردن آب و نمک در برابر سرماخوردگی خودم را ایمن کنم و به همه توصیه می کنم از این نوع درمان ها غافل نشوند و مراقب سلامتشان باند.

این بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و رادیو و تلویزیون همچنان بخشی از فضای کاری اش را به برنامه «فرهنگ مردم» اختصاص داده و در این مورد می گوید: مدت های مدیدی است که در این برنامه حضور دارم و همچنان با این گروه همکاری می کنم، شاید در مقاطعی از این برنامه جدا شده باشم اما باز به برنامه برگشته ام.

فرهنگ مردم برنامه ای از رادیو ایران است که در آن به آیین ها، سنت ها ، مراسم موسیقی محلی ، ادبیات شفاهی ، فرهنگ مردم ایران اشعارمحلی ، مثل ها ، متل ها، چیستانها ، قصه ها ، لطیفه ها و داستان های محلی رایج میان مردم و انعکاس باورهای شان اشاره می شود.

سریال نمایش خانگی «گیسو» هم از جمله کارهایی است که شمسی فضل اللهی در آن ایفای نقش می کند و به قول خودش این کار ادامه نقشش در فصل های قبلی است. البته اضافه می کند: کار در شرایط امروز به مراتب سخت تر است ولی من همچنان خوشبینانه به پیش می روم و امیدوارم این بیماری متوقف شود.

شمسی فضل اللهی، عشق زیادی به اشعار کهن بخصوص شاهنامه دارد و این علاقه را از دوران کودکی و در هم نشینی با پدربزرگ در قلبش جاداده این روزها او که جایگاه فضای مجازی را به خوبی شناخته است این روزها از اینستاگرام استفاده کرده و داستان های شاهنامه را برای کودکان و نوجوانان به زبانی ساده بازگو می کند.

این هنرمند پیشکسوت ایام قرنطینه را در میان گروه بزرگی از فالورهایش گذرانده و با صدای جذابش قصه هایی از تاریخ باستانمان را روایت می کند. قصه 38 ام از «من و عالیجناب فردوسی» را با هم ببینیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ مردم سریال گیسو شمسی فضل الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی کشتی فرنگی همچنان در بیشکک!

 اعضای تیم ملی کشتی کشورمان که قرار بود پس از حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پرواز‌ها به مدت ۴ روز در قرقیزستان ماندگار شدند.

بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه‌های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز کشتی گیران در یک برنامه تفریحی، ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • برگزاری شب شعر و شاهنامه در شهرستان چرام
  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • تیم ملی کشتی فرنگی همچنان در بیشکک!
  • شاهنامه هنر فردوسی است و لاغیر
  • اخراج کارمندان گوگل همچنان ادامه دارد
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم
  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • حواشی «مست عشق» همچنان ادامه دارد/ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟
  • عرضه ارز نیمایی به تجار و بازرگانان با دستور بانک مرکزی همچنان ادامه دارد