Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@17:58:27 GMT

(ویدئو) ارائه کارت ملی برای دریافت خدمات الزامی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۴۷۵۷

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی کرونا در یک برنامه تلوزیونی درباره الزام به گرفتن خدمت از ادارات با کارت ملی، گفت: " بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، این موضوع الزامی می‌شود. از هفته آینده این موضوع اجرایی خواهد شد و زر شنبه(۱۵ آذر) به بعد هر فردی که بخواهد به ادرات مراجعه کند باید کارت ملی همراه خود داشته باشد و شماره‌اش را حفظ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

او درباره گزارش تخلفات از عدم رعایت پروتکل‌ها، گفت: مردم می‌توانند تخلفات را به ۱۹۰ یا صنف مربوطه که تخلف کرده است، گزارش دهند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار علیرضا رئیسی کارت ملی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیلیانو مارتینز چرا با وجود دریافت ۲ کارت زرد مقابل لیل از بازی اخراج نشد؟

امیلیانو مارتینز یکی از قوانین فراموش شده فوتبال را زنده کرد.

در جریان دیدار برگشت لیل و استون ویلا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا ۲۰۲۳/۲۴، امیلیانو مارتینز دو کارت زرد از داور دریافت کرد اما از زمین اخراج نشد.

همان همیشگی؛ امیلیانو مارتینز بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها

در نگاه اول به نظر می رسید که داور دچار اشتباه بزرگی شده است اما در واقع یکی از قوانین کمترشناخته شده فوتبال در مورد این دروازه بان آرژانتینی به اجرا درآمده است. مارتینز یک کارت زرد در جریان بازی دریافت کرد و کارت زرد دیگر به دلیل حرکات معروف او در ضربات پنالتی به ثبت رسید. به نقل از وبسایت گل؛ طبق قوانین فیفا در بازی هایی که به ضربات پنالتی می رود، کارت های زرد در دو بازه مجزا محاسبه می شود؛ بازه جریان مسابقه و بازه ضربات پنالتی. به این ترتیب اگر بازیکنی با کارت زرد در جریان بازی وارد ضربات پنالتی شود و در جریان ضربات پنالتی هم کارت زرد بگیرد، از بازی اخراج نمی شود اما هر دو کارت زرد در کارنامه انضباطی او برای دیدارهای بعدی ثبت خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • دبیرکل ناتو: اوکراین به زودی سامانه‌های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور
  • امیلیانو مارتینز چرا با وجود دریافت ۲ کارت زرد مقابل لیل از بازی اخراج نشد؟
  • (ویدئو) اعتراض رئیس قوه قضائیه به طرح مسدود کردن کارت ملی افراد
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • دست زدن عثمان دمبله برای آرائوخو پس از دریافت کارت قرمز / فیلم
  • عکس‌العمل ژاوی پس از دریافت کارت قرمز از داور در جریان دیدار برگشت با پاری سن ژرمن / فیلم