Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیما (۱۰ آذر ۹۹)، بخشی را به نقل و انتقالات انجام شده در لیگ بیستم فوتبال ایران اختصاص داده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

بیشتر بخوانید

گفت‌وگوی متفاوت هاشم بیک زاده با حنیف عمران زاده + فیلم

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه فوتبال برتر فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی

اتلتیکو مادریدی که فصل آینده خواهیم دید، احتمالا هیچ شباهتی به تیم این فصل نخواهد داشت. 

طرفداری | اتلتیکو مادرید در حالی که شانس خوبی برای خودش در مسیر صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا قائل بود، مقابل دورتموند شکست خورد و حذف شد. سفر روخی بلانکو در لیگ قهرمانان در مرحله یک چهارم نهایی و با حسرت هایی به پایان می رسد، زیرا تیم سیمئونه واقعا شانس خوبی برای رسیدن به نیمه نهایی را داشت.این باشگاه حالا ضروری می بیند که شروع جدیدی داشته باشد و در واقع، آینده همین جاست. 

اهداف این فصل اتلتیکو مادرید

به گزارش رلوو، تنها هدف باقی مانده اتلتیکو مادرید در این فصل، قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر لالیگا است. برای اتلتیکو، هم از نظر اقتصادی و هم از نظر ورزشی، صعود به لیگ قهرمانان بعدی بسیار مهم است. باشگاه برای رشد سال به سال به این تداوم نیاز دارد. پس از کسب مجوز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکو با انقلابی در ترکیب در تقریبا تمام بخش ها وارد بازار خواهد شد. تغییرات از بالا شروع خواهد شد: خوانان پرز به عنوان مسئول استعدادیابی به باشگاه برمی گردد. او بین سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ در اتلتیکو مادرید کار می کرد، بنابراین از قبل با دینامیک باشگاه آشنا است. 

تغییر در خط دفاع و هافبک

ایده اتلتیکو این است که تا حد امکان و بسته به جدایی ها، حداقل در هر پست دو بازیکن را تغییر دهد. در خط دفاعی، ماریو هرموسو تمدید نمی کند و سرنوشت ساویچ که تمدید کرده است، در هاله ای از ابهام قرار دارد. سرنوشت گابریل پائولیستا که در ژانویه پس از قرضی از والنسیا وارد شد، همچنان نامشخص است: طرفین تا ژوئن قرارداد قرضی بدون گزینه خرید امضا کرده اند، بنابراین در پایان فصل باید در این مورد تصمیم گیری کنند. 

رابین لو نورمان از جدی ترین گزینه های تقویت خط دفاع است، اما از نظر مالی، مذاکره راحتی نخواهد بود. اسامی دیگری نیز در لیست هستند. تمدید قرارداد ناول مولینا قطعی خواهد بود، مگر اینکه پیشنهادات نجومی برسد. در مرکز زمین، آینده سائول به یک تار مو بند است و باید ببینیم برای مهره های دیگر در مرکز زمین پیشنهادات جالبی از راه می رسند یا خیر.

وضعیت مهاجمان اتلتیکو مادرید

در حمله، وضعیت تقریبا به همین صورت است. ماندن ممفیس دیپای و آنخل کوریا اصلا قطعی نیست و هنوز نمی دانیم آلوارو موراتا چه پیشنهاداتی دارد. آنتوان گریزمان محکم ترین جایگاه را در تیم دارد و کسی حتی به جدایی بهترین گلزن تاریخ باشگاه فکر هم نمی کند. گریزمان و اتلتیکو مادرید احتمالا چند ماه بعد یک قرارداد جدید امضا می کنند. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • از کشتن افراد عینکی به جرم روشنفکر بودن تا حذف پول و مذهب از مناسبات اجتماعی / فاجعه‌بارترین حرکت قرن بیستم برای ساخت اتوپیای روستایی
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست
  • انصراف PSG: هیچ تیمی ستاره یونایتد را نمی‌خواهد