Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@23:01:39 GMT

جمع‌آوري ۱۶ خرده فروش مواد مخدر در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۴۷۹۸

جمع‌آوري ۱۶ خرده فروش مواد مخدر در ایرانشهر

سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان ایرانشهر از اجراي طرح پاكسازي نقاط آلوده ودستگیری ۱۶خرده فروش مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد

حسن کیخا امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد: در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پیشگیری از وقوع جرائم، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در سطح شهرستان ایرانشهر به اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اين طرح که در سطح کلانتری شهرستان اجرا شد، پس از شناسایی و رصد اطلاعاتی با همکاری دیگر رده های عملیاتی در شهرستان طی چند عملیات مجزا وارد عمل شده و تعداد 16خرده فروش مواد مخدر را دستگير و مقاديري از انواع مواد مخدر و آلات استعمال را كشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

کیخا با تقدیر از تعامل و مشاركت مردمي با پليس در راستاي برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوك بويژه در زمينه توليد و توزيع انواع مواد مخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامي ایرانشهر  در ادامه از دستگيري سارق سیم و کابل برق و کشف آلات و ادوات سرقت و کشف 3 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

حسن کیخا گفت: ماموران کلانتری 11حین گشت زنی هدفمند متوجه فردی می شوند که در حال سرقت از ترانس برق است.

وی افزود: متهم به محض روئیت پلیس قصد فرار داشت که با هوشیاری ماموران  و در اقدامی ضربتی دستگیر و از متهم آلات و ادوات سرقت کابل های برق و قطعات الکتریکی ترانس های برق کشف ودر بازجویی از وی به 3فقره سرقت کابل برق و تجهیزات مخابراتی اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان ایرانشهر  در پایان ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس، عنوان کرد: شهروندان به هشدارهای پلیسی در حوزه پیشگیری از سرقت و سایر ناهنجاری‌های اجتماعی توجه کنند و زمینه ارتکاب جرم را از سارقان سلب کرده و با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات پیرامون موارد مشكوك از طریق سامانه 110 پلیس را در ایجاد امنیت یاری کنند.

 

پایان پیام/714

منبع: شبستان

کلیدواژه: کشفیات مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند