Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ابراهیم عزیزی در واکنش به ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان گفت: رژیم غاصب صهیونیستی و نظام سلطه به منظور متوقف کردن عرصه علمی و همچنین حرکت روبه رشد هسته‌ای کشورمان دست به چنین اقدامات بزدلانه‌ای می‌زنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته تا پیشرفت‌هایی که در  صنعت موشکی   و هسته‌ای‌ داشته‌ایم را متوقف کند و برای انجام این کار نیز دست به هر اقدام مذبوحانه‌ای می‌زند که چنین موضوعی عمق کینه و عداوت دشمنان به جمهوری اسلامی ایران را آشکارتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امنیتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که با تهدید و تحریم نمی‌توانند پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون نظیر صنعت موشکی و هسته‌ای را متوقف کنند و هر آنچه که در اذهان دشمنان می‌گذرد اجرایی نخواهد شد بلکه با قدرت روز افزون به مسیر پیشرفت کشور ادامه خواهیم داد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دیپلماسی همراه با لبخند و منفعلانه سبب بروز شکل‌گیری ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان شده است؛ بنابراین دیپلمات‌های کشور باید از پیشرفت و عزت ایران اسلامی پاسداری کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقایان بدانند که ملت ایران اجازه نخواهند داد تا عزت کشور را در زمینه‌های گوناگون به چوب حراج بگذارند؛ بنابراین حادثه هولناک تروریستی بسیار غم انگیز و تالم آور است، اما دشمنان تصور نکنند که با چنین اقدامات مذمومی باعث توقف رشد علمی کشور می‌شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترور دانشمند هسته ای صنعت موشکی محسن فخری زاده ترور دانشمند هسته ای تهدید و تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از عملیات ایران علیه اسرائیل، مذاکرات بین اسرائیل و حماس متوقف شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، این شبکه تلویزیونی به یک دیپلمات ارشد یک کشور عربی معرفی نشده استناد کرده که از جریان مذاکرات، اطلاعات دست اول دارد.

در خبر منتشره از سوی این شبکه تلویزیونی آمده است:"در حال حاضر، مذاکرات درباره آتش بس و آزادی گروگان های اسرائیلی از سوی جنبش حماس "تقریباً متوقف شده است".

خاطرنشان می شود که این دیپلمات هیچ کس را مقصر ندانست و خاطرنشان کرد که مذاکرات به بن بست رسیده است زیرا تنش ها با ایران پس از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق د درجه اول اهمیت قرار گرفته است.

پس از نفوذ مسلحانه شبه نظامیان حماس از نوار غزه به خاک اسرائیل و آغاز موشک باران اسرائیل از سوی فلسطینیان، اوضاع در خاورمیانه به شدت رو به وخامت گرائیده است. حماس این حمله را پاسخی به اقدامات مقامات اسرائیلی علیه مسجد الاقصی در بیت المقدس اعلام کرده است.

صبح روز هفتم اکتبر، اسرائیل در چارچوب عملیات طوفان الاقصی که توسط شاخه نظامی جنبش فلسطینی حماس اعلام شد، مورد حمله موشکی بی‌سابقه‌ای از نوار غزه قرار گرفت. پس از حملات موشکی گسترده، رزمندگان حماس به مناطق مرزی جنوب کشور یهودیان نفوذ کردند.

کد خبر 845248 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه فلسطین فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • مراکز هسته‌ای ایران را بزنید، قطعاً مراکز هسته‌ای اسرائیل را می‌زنیم
  • مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ تهدید مراکز هسته‌ای تجدید نظر در سیاست‌های هسته‌ای ایران را محتمل می‌کند
  • فرمانده حفاظت از مراکز هسته‌ای: درصورت تهدید دشمن، تجدیدنظر در سیاست‌های هسته‌ای محتمل است
  • سپاه حفاظت هسته‌ای: درصورت تهدید دشمن، ممکن است در دکترین هسته ای کشور تجدید نظر کنیم
  • واکنش سردار حق‌طلب به تهدید اسرائیل: تجدیدنظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل است
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ تهدید رژیم صهیونیستی علیه مراکز هسته‌ای ایران، تجدید نظر و عدول از سیاست‌ها و ملاحظات اعلامی هسته‌ای را محتمل می‌سازد
  • پس از عملیات ایران علیه اسرائیل، مذاکرات بین اسرائیل و حماس متوقف شده است
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ موشکی به اسرائیل