Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@08:22:32 GMT

کیفیت خودروهای سنگین از سواری‌ها جلو زد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۴۸۷۶

کیفیت خودروهای سنگین از سواری‌ها جلو زد

در گروه خودروهای سنگین تولیدی در بخش مسافربری در گروه خودروهای مینی‌بوس و میدل‌باس، ایسوزو سحر و مینی‌بوس شیلر که هر دو متعلق به شرکت بهمن‌دیزل هستند، توانسته‌اند چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.

در بخش اتوبوس‌های بین‌شهری نیز اتوبوس بین‌شهری درسا از تولیدات شرکت عقاب‌افشان نیز موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در گروه خودروهای باری در بخش کامیونت‌ها، کامیونت ایسوزو NMR۸۵ پنج ستاره کیفی و پس از آن به ترتیب، کامیونت ایسوزو NPR۷۵K و کامیونت شیلر چهار ستاره و کامیونت الوند هم سه ستاره کیفی از پنج ستاره را کسب کرده‌اند.

ارزیابی کیفیت کامیونت شیلر تولیدی مهرماه نشان می‌دهد که این خودرو در مهرماه ارتقا کیفیت داشته است؛ چراکه کامیونت شیلرهای تولیدی تا شهریورماه سال جاری سه ستاره‌ای بوده‌اند.

همچنین کامیونت ایسوزو NMR۸۵ هم که تا مردادماه در رده چهار ستاره کیفی بوده است، در تولید شهریور و مهرماه، کیفیت آن ارتقا یافته و پنج ستاره شده است.

در بخش کامیون‌ها نیز به ترتیب کامیون ایسوزو NPR۷۵M بهمن‌دیزل چهار ستاره کیفی ، کامیون FAW TigerV۸ سیبا موتور و بنز WH ایران‌خودرو دیزل هم سه ستاره کیفی به دست آورده‌اند.

در دسته کشنده‌ها نیز کشنده FAW J۶ سیباموتور و کشنده نیو فوتون Auman H۴ شرکت ایران‌خودرو دیزل هریک چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.   کشنده FAW J۶ هم دو ماهی است که ارتقا کیفیت پیدا کرده است.

در مدل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خودروهای سنگین کامیونت ایسوزو ستاره کیفی اتوبوس خودرو خودروهای سنگین ستاره کیفی کامیونت ایسوزو چهار ستاره کیفی پنج ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر

دیده‌بان ایران نوشت: پیرو گزارش شهروندان در رابطه با زورگیری با قمه توسط ۴ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در موقعیت میدان گل‌ها منطقه ۲۲، واحد گشت یگان حفاظت بوستان چیتگر به موقعیت اعزام و ۴ سرنشین خودرو که همگی متولد دهه ۸۰ بودند را دستگیر کرد.

با دستگیری نفرات و با بررسی‌های بیشتر از ماشین متهمان ۳ قبضه قمه ۴۰، ۶۰ و ۲۵ سانتی متری کشف شد.  متهمان پس از تنظیم صورت‌جلسه جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری ۱۸۱ وردآورد شدند.

دیگر خبرها

  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد