Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سازمان تیم‌های ملی تیراندازی می‌گوید در جریان موضوعات و مباحث تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی تفنگ نیست‌!

به گزارش ایسنا، بی شک یکی از وظایف مدیر سازمان تیم‌های ملی مشارکت و حضور در جلسات کمیته فنی و انتخاب کادر تیم‌های ملی است اما ناصر رسولی مدیر سازمان تیم‌های ملی تیراندازی می‌گوید از موضوع تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی چیزی نمی‌داند و در بطن مذاکرات حضور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بارها مسئولان فدراسیون تیراندازی اذعان داشته اند که ناصر رسولی سخنگوی فدراسیون تیراندازی است و در موارد مختلف باید با این فرد  صحبت کرد. در نتیجه باید به خیلی از موارد فدراسیون آگاه باشد اما خودش می‌گوید که تنها سخنگوی سازمان تیم‌های ملی است! سخنگویی که در بطن مذاکرات مربوط به مسائل سرمربی تیم ملی و فدراسیون نیست. البته این اولین مورد نیست که رسولی نسبت به مسائل اظهار بی اطلاعی می‌کند.

مدیر سازمان تیم‌های ملی در گفت و گو با ایسنا در خصوص تمدید قرار داد سرمربی تیم ملی تفنگ و پایان بلاتکلیفی ملی‌پوشان این رشته اظهار کرد: همچنان در حال مذاکره هستند. من در جریان بحث مذاکرات نیستم و تنها چیزی که به من اعلام شده این است که مذاکرات ادامه دارد!
 
وی در پاسخ به این سوال که نتیجه ۴ ماه مذاکره فدراسیون با سرمربی تیم ملی تفنگ چه زمانی مشخص می‌شود گفت: چون در بطن مذاکرات حضور ندارم نمی‌دانم چه موضوعاتی وجود دارد و چه زمانی نتیجه مشخص می‌شود!

رسولی در خصوص انتخاب سرمربی دیگر جز الهام هاشمی گفت: فعلا نه در دستور کار قرار ندارد و مذاکرات کماکان ادامه دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی تمرینات ملی‌پوشان آعاز می‌شود تا از بلاتکلیفی خارج شوند گفت: این هفته محدودیت‌های کرونا تمام شود و تکلیف سرمربی هم مشخص شود، یعنی مذاکرات به سمت تمدید قرارداد منجر شود بلافاصله تمرینات هم شروع می‌شود. امیدواریم در این مدت تکلیف مشخص شود.
سخنگوی فدراسیون تیراندازی در خصوص قضیه ۲۰۰ اسلحه شکاری نیز گفت: من سخنگوی سازمان تیم‌های ملی هستم و در مورد این سلاح‌ها باید ملک محمدی دبیر فدراسیون توضیح دهد. من اطلاع زیادی در این خصوص ندارم.
وی در پاسخ به این سوال که مگر او سخنگوی فدراسیون تیراندازی نیست گفت: خیر من سخنگوی سازمان تیم‌های ملی هستم!
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیراندازی تيم ملي تيراندازي مدیر سازمان تیم های ملی فدراسیون تیراندازی سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه در سفر به پاکستان مسائل مختلفی ازجمله انرژی مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت، گفت: توسعه روابط ایران و پاکستان مورد تأکید مقام‌های عالی دو کشور است.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، سیدابراهیم رئیسی امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌) پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا، با بیان اینکه این سفر به دعوت رؤسای جمهوری دو کشور دوست انجام می‌شود، بیان کرد: پاکستان از جمله کشورهای مهم جنوب آسیا و دارای روابط دیرینه‌ تاریخی و تمدنی با ایران است که همواره روابط سیاسی و اقتصادی و نیز همکاری‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای مورد توجه دو کشور بوده است.

وی با اشاره به نگاه مشترک جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در زمینه حقوق بشر، دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با تروریسم افزود: جمهوری اسلامی ایران همسو با سیاست همسایگی و توسعه روابط با کشورهای اسلامی، علاقه‌مند به ارتقای روابط با کشور پاکستان است و در این سفر درباره مسائل مختلفی ازجمله مسائل اقتصادی و تجاری، انرژی و مسائل مرزی با دولت پاکستان گفت‌وگو می‌شود.

رئیس‌جمهوری توسعه روابط اقتصادی و تجاری با سریلانکا را نیز ازجمله اهداف سفر خود به این کشور دانست و با اشاره به رشد قابل‌ توجه همکاری‌های دو کشور در حوزه فنی و مهندسی ابراز امیدواری کرد که این سفر نقطه عطفی در ارتقای سطح روابط بین ایران و سریلانکا باشد.

گفتنی است که رئیسی در سفر به پاکستان، پس از استقبال رسمی از سوی شهباز شریف، نخست‌وزیر این کشور، با وی دیدار و گفت‌وگوی خصوصی خواهد داشت.

رؤسای دو دولت پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای اسناد همکاری بین مقام‌های دو کشور، در نشستی مطبوعاتی نتایج دیدارها و رایزنی‌های خود را تشریح می‌کنند.

رئیس‌جمهوری در این سفر همچنین با آصف‌علی زرداری، همتای پاکستانی خود، ملاقات خواهد داشت و در روز دوم سفر، با حضور در بعضی از شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، بازرگانان و فعالان اقتصادی پاکستانی نیز دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

دیگر خبرها

  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • تأکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود
  • تاکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود
  • ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی شد
  • سخنگوی فدراسیون کشتی معرفی شد
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: ایران در پیشبرد اهداف جهانی مربوط به زمین پاک تلاش جدی دارد
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال