Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@07:33:01 GMT

ایلام رکورددار بالاترین تورم ماهانه

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۵۰۷۶

ساعت 24 - در آبان ماه 1399 بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای کشور مربوط به استان ایلام با 8,8 درصد افزایش و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان تهران با 3.2 درصد افزایش است.

به گزارش فارس، بررسی داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد در آبان ماه 1399 بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای کشور مربوط به استان ایلام با 8,8 درصد افزایش و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان تهران با 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 درصد افزایش است.درصد تغییر شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل تورم نقطه به نقطه برای خانوارهای کشور 46.4 درصد به ثبت رسید.بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان کرمانشاه با 54.4 درصد و کمترین آن مربوط به استان قم  با رقم 42.9 درصد است.نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به آبان ماه 1399 برای خانوارهای کشور به عدد 29 درصد رسید. بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه مربوط به استان هرمزگان با 34.2 درصد و کمترین آن مربوط به استان آذربایجان غربی 25.4 درصد است.

خانوارهای شهری

در این ماه بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای شهری مربوط به استان ایلام با 7.8 درصد افزایش و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان تهران با 3.1 درصد افزایش است.درصد تغییر شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل تورم نقطه به نقطه برای خانوارهای شهری کشور 45.7 درصد است.بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه خانوارهای شهری مربوط به استان کرمانشاه 53.9 درصد و کمترین آن مربوط به استان مازندران 42.1 درصد است.نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به آبان ماه 1399 برای خانوارهای شهری به عدد 29 درصد رسید. بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه مربوط به استان هرمزگان 33.9 درصد و کمترین آن مربوط به استانهای آذربایجان غربی و خراسان رضوی 25.4 درصد است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نرخ تورم دوازده ماهه تورم نقطه به نقطه بیشترین نرخ تورم نرخ تورم ماهانه خانوارهای کشور خانوارهای شهری برای خانوارهای درصد افزایش آبان ماه 1399

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوز‌های صنفی دارند؟

بررسی‌های آماری نشان می‌دهد در میان استان‌ها رتبه‌های برتر تبدیل مجوز‌های صنفی کاغذی به شناسه یکتا متعلق به لرستان، گیلان، همدان و چهارمحال و بختیاری است که به ترتیب ۳۰.۴ درصد، ۲۳ درصد، ۱۷.۴ درصد و ۱۷ درصد از پروانه‌های صنفی معتبر را به شناسه یکتا تبدیل کرده‌اند.

اما در میان استان‌ها کمترین میزان تبدیل پروانه‌های صنفی کاغذی به شناسه یکتا در بوشهر، ایلام و گیلان انجام شده است. در این استان‌ها میزان تبدیل مجوز‌های صنفی کاغذی به شناسه یکتا به ترتیب ۶.۳ درصد، ۵.۵ درصد و ۴.۸ درصد است.

از ۲۵ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمات نمی‌دهند. اگر فعال اقتصادی هستید ولی شناسه یکتا ندارید یعنی نام‌تان در سامانه qr.mojavez.ir نیست از طریق نشانی اینترنتی mojavez.ir می‌توانید به صورت غیرحضوری و راحت شناسه یکتا بگیرید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • تورم نقطه به نقطه تولید گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • تورم سالانه در زنجان ۶ درصد کاهش یافت
  • قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت
  • قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور
  • این کشور اروپایی بالاترین نرخ تورم را ثبت کرد
  • تورم ماهانه قیمت ماهی بالاتر از گوشت قرمز و مرغ
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟
  • کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوز‌های صنفی دارند؟
  • تهران رکورددار چند قلوزایی در سال گذشته