Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از رویترز، یک مقام کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد که دکتر «اسکات اتلس» مشاور ویژه «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در کارگروه ویروس کرونا پس از چهار ماه فعالیت پرحاشیه و جدال آمیز با سایر اعضای این کارگروه از مقام خود استعفا داد.

شبکه فاکس نیوز به عنوان نخستین مرجع انتشار این خبر گزارش داد که اسکات اتلس در نامه‌ای خطاب به ترامپ مورخ یکم دسامبر ۲۰۲۰ نوشت: «من در حال نوشتن استعفای خود از سمت مشاور ویژه رئیس جمهور ایالات متحده هستم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتلس که یک رادیولوژیست است، در ماه میلادی جاری در یک پیام توئیتری به دلیل انجام مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشا تودی عذرخواهی کرد و گفت که از قرار داشتن این شبکه در فهرست عوامل خارجی ثبت شده در ایالات متحده اطلاعی نداشته است.

از سوی دیگر، «آنتونی فائوچی» کارشناس برجسته بیماری‌های عفونی و همچنین رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) آمریکا به همراه شماری دیگر از کارشناسان حوزه سلامت عمومی از اسکات اتلس به دلیل ارائه اطلاعات غلط و گمراه کننده به رئیس جمهور در خصوص این بیماری همه گیر انتقاد می‌کردند.

گفتنی است که اسکات اتلس بارها استفاده از ماسک را موضوعی کم اهمیت جلوه داد و در ماه میلادی جاری اعلام کرد که قرنطینه در متوقف ساختن شیوع این ویروس «یک شکست حماسی» را رقم زده است!

از سوی دیگر، «جنیفر گریفین» خبرنگار شبکه فاکس نیوز با انتشار یک پیام در صفحه کاربری خود در توئیتر از موافقت سرپرست وزارت دفاع ایالات متحده با استعفای «کریستوفر مایر» مدیر کارگروه شکست داعش خبر داد.

گفتنی است که مایر از سال ۲۰۱۷ عهده دار این سمت بوده است و استعفای وی بالاجبار و به دلیل انحلال کارگروه تحت ریاستش صورت گرفته است.

این خبرنگار حوزه امنیت ملی شبکه فاکس نیوز در یک پیام توئیتری جداگانه نوشت: «وظایف و مسئولیتهای مدیر این کارگروه به کارکنان بخش مبارزه با تروریسم در دفتر عملیات‌های ویژه وزارت دفاع آمریکا محول خواهد شد».

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی پروتکل الحاقی دولت ترامپ استعفا کناره گیری مشاور ویژه ترامپ محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی پروتکل الحاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد

یک رسانه صهیونیستی از استعفای رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل به دلیل شکست در طوفان الاقصی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک روزنامه اسرائیلی امروز دوشنبه از استعفای آهارون حالیوا، رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

روزنامه یدیعوت آحارانوت دلیل استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی رژیم اسرائیل را شکست در 7 اکتبر و حمله این رژیم به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق عنوان کرده است.

این اولین مقام ارشد نظامی اسرائیلی است که بعد از آغاز جنگ در غزه استعفا می‌دهد.

در تاریخ 7 اکتبر (15 مهرماه) گروه‌های مقاومت غزه عملیات طوفان الاقصی را در دفاع از مسجدالاقصی در برابر اقدامات و یورش‌های صهیونیست‌ها آغاز کردند که طی آن مقاومت توانست به داخل اراضی 1948 نفوذ کند. این عملیات ترکیبی از عملیات زمینی، هوایی، دریایی و موشکی بود و بنا به اذعان صهیونیست‌ها و ناظران، بی‌سابقه‌ترین عملیات ضد اسرائیلی در طول تاریخ اشغال اراضی فلسطین در هفت دهه گذشته بود.

 رژیم اسرائیل در واکنش به این عملیات، دیوانه‌وار غزه را از زمین و آسمان هدف قرار داد و این جنگ پس از 199 روز همچنان ادامه دارد و رژیم صهیونیستی که مدعی بود کار را در مدت زمان کوتاهی یکسره خواهد کرد، حالا نه تنها به پیروزی دست نیافته بلکه در رسیدن به اهداف خود (نابودی حماس و آزادی اسیران) شکست خورده است.

صهیونیست‌ها که در جنایت علیه مردم نوار غزه تمامی مرزها را پشت سر گذاشتند با نشان دادن حجم تخریب‌ها و ورود به برخی مناطق تلاش کردند به افکار عمومی القا کنند که کار تمام شده و در آستانه برگزاری جشن پیروزی هستند.

وزارت بهداشت غزه دیروز در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 34 هزار و 097 نفر و تعداد مجروحان هم به 76 هزار و 980 نفر رسیده است.

روز 199 طوفان‌الاقصی| اولین قربانی مقام اسرائیلی از جنگ غزهجنایات اسرائیل اعتبار قوانین بین‌المللی را نابود می‌کند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • رسانه‌ عبری: کناره گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • رسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • اعلام استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد
  • بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد
  • استعفای مقام عالیرتبه اطلاعاتی رژیم اسرائیل + جزئیات 
  • رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی استعفا می‌دهد
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی