Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام خسروی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: برای اجرای این طرح سه هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی در استان هزینه می‌شود.
وی افزود: با راه‌اندازی این پروژه، تعداد طرح‌های تولیدی حوزه مواد معدنی استان به هفت مورد افزایش می‌یابد.
خسروی تصریح کرد: تولید منیزیت و منیزیم به‌عنوان یک ماده معدنی راهبردی و صادراتی در این استان به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: سرمایه‌گذار بخش خصوصی، عملیات اجرایی این طرح را در سفیددشت شهرستان بروجن آغاز کرده است که با راه‌اندازی و بهره‌برداری از این طرح زمینه اشتغال مستقیم برای ۳۰۰ نفر در استان فراهم خواهد شد.
خسروی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی طرح تولید منیزیت و منیزیم در استان گفت: این طرح اواخر سال‌جاری یا ابتدای سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش ایرنا، تاکنون سرمایه‌گذاری در تولید ۶ ماده معدنی در چهارمحال و بختیاری شامل دولومیت، سنگ گچ، سیمان، سلیس، خاک نسوز و شن و ماسه انجام شده است.
هدف‌گذاری سال‌جاری سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری برای صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری صنعتی در این استان ۵۰۰ مورد بوده  که از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۲۰ مجوز آن برابر ۶۴ درصد صادر و زمینه اشتغال ۶ هزار و ۴۵۰ نفر با سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد ریالی فراهم شده است.
در نیمه نخست سال‌جاری با صدور ۵۴ پروانه بهره‌برداری، دو هزار و ۱۵۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با ۸۲۲ نفر اشتغال‌زایی در بخش صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری جذب شد.
در این مدت ۴۸ میلیارد ریال کمک‌های فنی و اعتباری چهارمحال و بختیاری، رشد سه برابری و جذب ۱۰۰ درصدی داشته است.
هم‌اینک ۹۰۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعال است که برخی محصولات تولیدی این واحدها مانند ورق خودرو، چادر مشکی، آجرنسوز، مالت، موکت، خوراک آبزیان و لوازم خانگی در کشور از جایگاه و اهمیت مهمی برخوردار است.

برچسب‌ها رونق تولید توسعه ایران جهش تولید چهارمحال وبختیاری اختصاصی ایرنا سرمایه گذاری کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید توسعه ایران جهش تولید چهارمحال وبختیاری اختصاصی ایرنا سرمایه گذاری کارآمدی دولت رونق تولید توسعه ایران جهش تولید چهارمحال وبختیاری اختصاصی ایرنا سرمایه گذاری کارآمدی دولت اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:

-آغاز جشنواره ورزشی دانش آموزان استان

-برگزاری جشنواره ملی منتظران در اشکفتک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • صادرات خاویار طلایی از مبدا چهارمحال و بختیاری به کشور‌های مقصد
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالاهای مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالا‌های مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • طرح صنعتی تولید نخ ابریشم در چهارمحال و بختیاری ۶۴ درصد پیشرفت دارد
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم