Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تعداد زنانی که در انگلیس قربانی خشونت خانگی شده و به قتل رسیده اند، در دوران محدودیت‌های کرونایی دو برابر شده است.

در یک دهه گذشته، ۱۴۲۵ زن در انگلیس به قتل رسیده اند. این آمار یعنی تقریبا هر سه روز یک نفر. این آماری وحشتناک است که در ده سال گذشته به رغم کاهش کلی جرایم خشونت آمیزدر این کشور، تغییر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهاد‌های خیریه فعال در این خصوص، اعلام کردند در چند هفته نخست اعمال محدودیت‌های کرونایی، میزان خشونت‌های خانگی، سه برابر آمار معمول شده است. ارقام اداره ملی آمار انگلیس هم این موضوع را تأیید می‌کند و نشان می‌دهد از زمان وضع محدودیت‌های کرونایی، رفتار های ناهنجار خانگی افزایش یافته است و یک پنجم جرم‌های ثبت شده در چهار ماه بعد از مارس را شامل می‌شود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، هفت درصد افزایش نشان می‌دهد.

این آمار نشان می‌دهد ۶۲ درصد زنانی که در یک دهه گذشته در این کشور به قتل رسیده اند، در خانه‌های خود و به دست شریک وقت یا سابق زندگی شان به قتل رسیده اند. این در حالیست که یک سوم این زنان پلیس را از شرایط پرخطری که درآن به سر می‌بردند، با خبر کرده بودند.

پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما می‌دانیم که برخی مردم در خانه‌های خود در امان نیستند. به این علت است که ما اقداماتی را برای محافظت بهتر از قربانیان اتخاذ می‌کنیم و عاملان را به دست عدالت می‌سپاریم و از اتفاقاتی که رخ داده برای جلوگیری از تراژدی‌های آینده استفاده می‌کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انگلیس محدودیت های کرونایی انگلیس محدودیت های کرونایی قرنطینه کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی‌ها از بازار جهانی طلا، از افزایش ۰.۰۶ درصدی قیمت طلا حکایت دارد؛ به طوری که اونس طلا به قیمت ۲ هزار و ۳۲۸ دلار رسید.

با این حال، عملکرد یک هفته گذشته بازار طلا، ریزش ۵۹ دلاری اونس طلا را نشان می‌دهد؛ اگرچه همچنان سود خرید طلا در طول یک ماه گذشته ۱۶۳ دلار بوده است.

گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهد که قیمت طلا در طول ۶ ماه گذشته ۳۵۵ دلار افزایش داشته است.

منبع: خبرآنلاین

tags # قیمت طلا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • افزایش دوبرابری قراردادهای تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی