Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اسبق تیم استقلال گفت: آقای مرفاوی و آقای مظلومی تجربه لازم را برای نشستن روی نیمکت دارند و نبود محمود فکری آن‌چنان به‌چشم نخواهد آمد.

بهروز پرورش‌خواه، بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره شرایط فعلی آبی‌های پایتخت اظهار داشت: شروع مسابقات لیگ برتر همیشه با مشکلاتی مواجه بوده و هفته‌های اول لیگ به شناخت بیشتر تیم‌ها از یک‌دیگر سپری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال هم نشان داده که فعلاً از ثبات مناسبی برخوردار نیست و عملکرد تیم با فرازونشیب‌های زیادی روبه‌روست.

وی در ادامه صحبت‌هایش و با اشاره به بازی استقلال مقابل پیکان افزود: پیکان هم تیم خوبی‌ست و تارتار مربی خوبی نشان داده است. امیدوارم استقلال بتواند با یک نمایش خوب و عملکرد مناسب پیروز این بازی لقب بگیرد. استقلال اگر ادعای قهرمانی دارد نباید از این امتیازات ابتدای فصل به‌راحتی بگذرد.

پرورش‌خواه در مورد تغییر فرم بازی استقلال با هدایت فکری عنوان کرد: هر مربی تاکتیک‌ها و تفکرات مخصوص به خودش را دارد اما من استقلال استراماچونی را بیشتر دوست داشتم چون به فوتبال تهاجمی پای‌بند بود. البته تیم فرهاد مجیدی و مجید نامجومطلق هم بازی روانی را ارائه می‌داد اما وضعیت فعلی استقلال با این سیستم بازی اصلاً خوب نیست. برنامه‌های محمود فکری هنوز توسط ترکیب دریافت و اجرا نشده و این موضوع باعث می‌شود تا استقلال خوب بازی نکند.

مهاجم سابق تیم استقلال در خصوص چند بازی اخیر آبی‌ها بیان کرد: از طرز بازی استقلال راضی نیستم و خریدهای تازه هم هنوز نشان نداده‌اند که در حد نام استقلال هستند یا نه. تیم اصلاً دل‌چسب بازی نمی‌کند و این 2 بردی هم که به‌دست آمد از روی بازی زیبا نبود. مقابل صنعت‌مس که دو نیمه کاملاً متفاوت را داشتیم و در برابر ماشین‌سازی هم تنها با یک ضربه آزاد و بدون برنامه خاصی به 3 امتیاز رسیدیم.

وی به اتفاقات بازی استقلال با فولاد هم اشاره داشت و تاکید کرد: در اهواز هم که حواشی امان استقلال را برید و بازی را باختیم. تیم باید آرامش داشته باشد و از حاشیه‌ها دور باشد، نه این‌که بیش‌تر به آن دامن بزنیم. این‌که فولادی‌ها در خانه خود بخواهند حاشیه‌سازی کنند امری طبیعی‌ست اما سرمربی و بازیکنان تیم استقلال باید خویشتن‌دار باشند.

پرورش‌خواه درباره عدم حضور فکری در تقابل آبی‌ها با پیکان گفت: بی‌تاثیر نیست اما فکر نمی‌کنم مشکل خاصی هم به‌وجود بیاید. آقای مرفاوی و آقای مظلومی تجربه لازم را برای نشستن روی نیمکت دارند و نبود محمود فکری آن‌چنان به‌چشم نخواهد آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بازی استقلال تیم استقلال پرورش خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد

ایسنا/سمنان مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد.

در آیینی با حضور امین کمالوندی، معاون مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور مرتضی مزینانی به عنوان مدیرکل جدید کانون پرورش فکری استان معرفی شد.

در این آیین که در دفتر استاندار سمنان برگزار شد از خدمات خدابخشی مدیرکل پیشین این اداره کل تجلیل شد.

مرتضی مزینانی از فرهنگیان استان، سابقه سال ها تدرس در دبیرستان های استان،عضویت در شورای اطلاع رسانی، عضویت در شورای مرکزی انجمن خبرنگاران استان و مدیریت خبرگزاری فارس در استان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازی دوستانه استقلال مقابل شاگردان رضا عنایتی
  • آشتی‌کنان جواد نکونام با یک استقلالی
  • آشتی‌کنان خاص دو استقلالی در راه است
  • مدیر استقلال خوزستان: سه امتیاز بازی با پیکان برای ما حیاتی است
  • شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس