Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ایالت ویسکانسین آمریکا روز دوشنبه با تصدیق نتایج انتخابات ایالتی، پیروزی نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در این ایالت را تأیید کرد.

به گزارش مشرق، ساعاتی پس از اعلام تأیید پیروزی «جو بایدن» نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در انتخابات ایالت آریزونا، فرماندار ایالت ویسکانسین در شمال این کشور نیز پیروزی بایدن را در این ایالت تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ایالت آریزونا نیز پیروزی بایدن را تایید کرد

فرماندار ایالت ویسکانسین با اعلام این خبر از تمام کارکنان کمیشیون انتخاباتی بخاطر «کوششهای خستگی ناپذیر جهت برگزاری یک انتخابات سالم و منصفانه» قدردانی کرد.

گفتنی است که ساعاتی پیش، ایالت آریزونا در جنوب غربی ایالات متحده نیز بطور رسمی پیروزی «جو بایدن» نامزد دموکرات را در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در این ایالت تأیید کرد.

این در حالی است که کارزار انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا درنظر داشت تا در فهرست دعاوی حقوقی خود علیه نتایج آرای شمارش شده در انتخابات سوم نوامبر و با استناد به تقلب ادعایی در آرای پستی و سایر موارد تخلف، ایالت آریزونا را نیز بگنجاند.

کارزار انتخاباتی ترامپ علاوه بر آریزونا به تقلب ادعایی در پنسیلوانیا، میشیگان، جورجیا، نیومکزیکو، ویسکانسین و نوادا نیز استناد می کنند. اما دموکراتها این اتهام تقلب را رد کرده و رسانه های ایالات متحده نیز پوشش اخبار مربوط به این تقلبهای ادعایی را محدود کردند و قضات در برخی ایالات نیز دعاوی مزبور را رد کرده اند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده جو بایدن دونالد ترامپ ویسکانسین انتخابات انتخابات آمریکا میشیگان دموکرات ایالت آریزونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی جزئیات ثبت‌سفارش ارز نیمایی و ارز اشخاص را اعلام کرد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تخصیص یا تمدید ثبت سفارش ارز نیمایی و ارز اشخاص از محل صادرات دیگران (بر اساس ضوابط جاری و اخذ نظر دستگاه از سازمان مجوز دهنده و به شرط وجود منابع) به شرط وجود منابع به صورت کاملاً سیستمی در سقف منابع ارزی اعلامی به وزارتخانه‌های متنوع صورت می‌گیرد؛ بنابراین به هیچ عنوان نمی‌توان تاریخ مشخصی برای تخصیص یا تمدید ثبت سفارش اعلام کرد.

تاکید می‌گردد، چنانچه بازرگان بخواهد تخصیص ثبت سفارش در اولویت قرار گیرد، اخذ نظر دستگاه از سازمان مجوز دهنده الزامی است در غیر این صورت باید در صف تخصیص ارز بماند تا سهمیه ارزی به دفتر وزارتخانه مربوط تعلق گیرد.

لازم به توضیح است بابت تسریع در فرایند تخصیص ارز این امکان برای وزارتخانه‌های متولی در بستر سامانه جامع تجارت فراهم شده تا از طریق فیلد نظر دستگاه نسبت به اعلام اولویت سیستمی برای ثبت سفارش‌های مورد نظر اقدام کنند.

امکان تسریع در تخصیص وجود ندارد جهت تسریع در فرایند تخصیص فقط و فقط از وزارتخانه مربوط پیگیری شود.

در خصوص موارد مربوط به ارز اشخاص از محل صادرات دیگران به اطلاع می‌رساند تأیید ثبت سفارش‌های ایجاد شده تاریخ مشخص و از قبل تعیین شده‌ای ندارد؛ بنابراین به هیچ عنوان نمی‌توان تاریخ مشخصی برای تخصیص یا تمدید ثبت سفارش اعلام کرد.

همچنین در خصوص موارد مربوط به ارز اشخاص از محل صادرات خود به اطلاع می‌رساند یک تا ۱۵ روز پس از ایجاد ثبت سفارش تأیید می‌گردد برای موارد مربوط به تعرفه‌های (سی کی دی، قطعات خودرو) پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ مبنی بر تأمین ارز تعرفه‌های CKD خودرو و موتورسیکلت فصل ۹۸ (و قسمتی از فصل ۸۷) به صورت مستقیم از منابع یوان بانک مرکزی، خواهشمند است نسبت به ایجاد درخواست تخصیص ارز به شرح ذیل اقدام شود.

محل تأمین ارز در اطلاعات ثبت سفارش خرید ارز از سیستم بانکی محل تأمین ارز درخواست تخصیص ارز بانک مرکزی نرخ ارز آزاد ارز یوان کد کارگزار ارز یوان ( ( ITFMCHBJ ..CNYNRA کد کارگزار با ارز یوان نیازمند اخذ نظر دستگاه کد بخشنامه ۱۴۰۱۱۲۱۴ نرخ مرکز مبادله ارز ایران زمان تخصیص ثبت سفارش مشخص نمی‌باشد.

تخصیص زمان ثبت سفارش‌های مربوط به کشنده نا مشخص است. تخصیص زمان ثبت سفارش‌های مربوط به مناطق آزاد نا مشخص است. در خصوص تأیید کارمزد به اطلاع می‌رساند پس از تخصیص اصل فیش، چند روز بعد کارمزد آن نیز تأیید خواهد شد.

همچنین به اطلاع می‌رساند درخواست‌های گروه کالایی ۱ و ۲۱؛ یا به وزارتخانه مربوط مراجعه شود یا وزارتخانه‌های بهداشت و جهاد؛ پس از اعلام اولویت سیستمی وزارتخانه مربوط در چارچوب منابع در دسترس بانک مرکزی در اسرع وقت (یک تا ۱۰ روز) تأیید خواهد شد. جهت تخصیص ارز یا تمدید ثبت سفارش گروه کالایی ۱ و ۲۱، اخذ نظر دستگاه از وزارتخانه‌های متولی (فیلد نظر دستگاه) نسبت به اعلام اولویت سیستمی برای تأیید ثبت سفارش مورد نظر الزامی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی جزئیات ثبت‌سفارش ارز نیمایی و ارز اشخاص را اعلام کرد
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • آغاز مبارزه با آفات و علف‌های‌هرز در گندم‌زار‌های مهاباد
  • گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • کشف اسرار جدید از ماه
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس