Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراد خادم روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: عشایر استان سمنان سال گذشته ۹ هزار و ۵۰۰ تن گوشت قرمز تولید کردند.
وی ادامه داد: عشایر با حضور دلال و واسطه در فروش محصولات خود دچار ضرر می‌شوند، اما با اجرای زنجیره تولید گوشت و پرداخت تسهیلات به عشایر، تلاش می‌شود دست دلالان کوتاه شود.
خادم بیان کرد: فرآوری، بسته‌بندی، برندسازی و بازاریابی محصولات عشایر در ایجاد ارزش‌ افزوده و فروش محصولات اهمیت زیادی دارد و اداره‌ کل امور عشایری استان سمنان به دنبال تحقق این راهبرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: سمنان قطب صنعتی کشور است و افزایش سهم عشایر از مالیات بر ارزش افزوده، افزایش تولید را رقم خواهد زد.
وی اضافه کرد: برای ارائه خدمات بهتر به عشایر استان سمنان پنج دستگاه کامیون آب‌رسان و ۶ دستگاه خودروی خدمات‌رسان از محل فاینانس اختصاص داده شده است و ۶ نفر هم در سال گذشته جذب و در امور عشایر این استان استخدام شدند.
وی خاطرنشان کرد: ۲ دهم درصد جمعیت استان سمنان را عشایر تشکیل می‌دهند که این سهم از جمعیت نقشی مهم در تامین گوشت قرمز و محصولات لبنی استان دارند.
عشایر استان سمنان متشکل از سه هزار و ۱۸۱ خانوار و بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت، شامل ۷۴ طایفه، ۱.۰۷ درصد از جمعیت عشایری کشور را شامل می‌شوند، این عشایر که هشت و ۲ دهم درصد جمعیت استان سمنان را تشکیل می‌دهند، بیش از یک میلیون و ۷۴ هزار رأس دام سبک و چهار هزار و ۷۰۰ رأس دام سنگین دارند.

برچسب‌ها زندگی عشایری سمنان گوشت قرمز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زندگی عشایری سمنان گوشت قرمز زندگی عشایری سمنان گوشت قرمز اخبار کنکور عشایر استان سمنان گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746279

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • ممنوعیت ورود عشایر به شهرستان فریدونشهر تا پایان اردیبهشت
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است
  • برای طول عمر به جای گوشت گاو، ماهی بخورید!