Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@20:25:00 GMT

جاده‌های کوهستانی خراسان ‌رضوی مه‌آلود است

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۵۴۸۴

جاده‌های کوهستانی خراسان ‌رضوی مه‌آلود است

سرهنگ حسین میش‌مست روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم‌اینک در جاده‌های قوچان - درگز، قوچان - سرولایت، تربت‌حیدریه - ملک آباد - نیشابور، آزادراه شهید شوشتری و گردنه گوجگی در جاده مشهد - کلات مه‌گرفتگی گزارش شده است.
وی ادامه داد: در جاده مشهد - چناران و مشهد - فریمان نیز ترافیک پرحجم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک فقره تصادف با یک متوفی و سه فقره تصادف با پنج مجروح در جاده‌های استان رخ داده ‌است.
خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیر آسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

برچسب‌ها مشهد تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد تصادفات جاده ای مشهد تصادفات جاده ای اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح

به گزارش صدای ایران مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر کشور تا صبح فردا، دوشنبه باطل است و انجام نمی‌شود.   حسن جعفری افزود: پروازهای ورودی و خروجی شهرهای ـ «تبریز، اردبیل، ارومیه، کرمانشاه، ایلام، اهواز، آبادان، همدان، شهرکرد و تهران» طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری از صبح امروز تا صبح فردا ( ٢٧ فروردین ماه) متوقف شده است.   وی اضافه کرد: از این رو پروازهای مشهد به این شهرها باطل شد اما هزینه بلیت به مسافران برگشت داده می شود.   مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاههای خراسان رضوی گفت: بقیه پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه مشهد بدون مشکل در حال انجام است

دیگر خبرها

  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • برخی جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته است
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد
  • ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی توقیف شد
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • نگاهی به بارش باران و تگرگ در جاده مشهد - فریمان
  • مه‌گرفتگی و بارش باران در اکثر محورهای خراسان رضوی
  • بهار برفی در جاده ترانزیتی درگز خراسان رضوی
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را لغزنده کرد
  • بارش باران موجب لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی شد