Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@05:35:22 GMT

هدیه پرسپولیس به عیسی آل‌کثیر

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۵۵۰۵

هدیه پرسپولیس به عیسی آل‌کثیر

روز ۲۹ آذرماه پرسپولیس نماینده کشورمان درحالی باید به مصاف قهرمان شرق آسیا در فینال لیگ قهرمانان برود که عیسی آل‌کثیر، وحید امیری و احسان پهلوان سه بازیکن محروم خود را در اختیار ندارد. عیسی آل کثیر مهاجم گلزن پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا درخشش زائدالوصفی داشت. این مهاجم خوزستانی موفق شد در این رقابت‌ها ۴ گل حساس و دیدنی زده و نقش مهمی در صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود این مسابقات که برای عیسی آل‌کثیر شیرین آغاز شده بود پس از دیدار با پاختاکور با تلخی فراوانی همراه شد. هنوز بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس اشک‌های این مهاجم جنوبی را پس از شنیدن خبر محرومیت ۶ ماهه آن هم ساعاتی قبل از شروع دیدار نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر عربستان را به یاد دارند.

حالا به پاس آن بازی‌های درخشان و برای روحیه دادن به آل‌کثیر، باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته است این مهاجم خوزستانی را با خود به قطر ببرد تا از نزدیک تماشاگر فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد.

 

 

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: عیسی آل کثیر پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، مک‌منمن سابقه چهار سال بازی برای رئال را دارد و با این تیم دو لیگ قهرمانان را فتح کرد. در فینال سال 2000 برابر والنسیا او زننده یکی از سه گل رئال بود و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2002 نیز یکی از دو گل رئال را در نوکمپ به بارسا زد و نقش مهمی در قهرمانی رئال داشت.

مک‌منمن که برای سیتی هم دو فصل بازی کرده، در آستانه بازی برگشت دو تیم گفت: «حالا لیگ قهرمانان واقعی شروع می‌شود و این یک فینال زودهنگام است. قبلاً گفته بودم که رئال مادرید برای صعود باید چند گل در برنابئو بزند و برنده به اتحاد برسد. بازی رفت ولی 3-3 شد، بنابراین منچسترسیتی باید شانس اصلی صعود باشد. آنها قهرمانان فعلی رقابت‌ها هستند، تیمی در بهترین فرم که به صدر لیگ برتر بازگشته‌اند. من شانس زیادی برای صعود رئال نمی‌بینم.»

مک‌منمن ادامه داد: «نسبت به سال قبل، رئال مادرید تیم بهتری دارد. آنها بلینگام را دارند، اما وقتی شما به طور کلی ترکیب دو تیم را مقایسه می‌کنید، متوجه می‌شوید که رئال مادرید به اندازه منچسترسیتی قدرتمند نیست.»

دیگر خبرها

  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا با درخشش جیانلوکا ویالی (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • سلفی عیسی با آینده‌های پرسپولیس (عکس)
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!