Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-18@23:40:10 GMT

صادقی: روی نقاط ضعف سپاهان کار کردیم

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۵۵۶۸

صادقی: روی نقاط ضعف سپاهان کار کردیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان گفت: بازی مقابل سپاهان همیشه سخت است، اما ما در ۳ هفته گذشته توانستیم بازی به بازی بهتر شویم و فوتبال بهتری را ارائه و نتایج خوبی نیز کسب کنیم. انتظار من از تیمم بسیار بالاتر است، چون ما می‌توانیم فوتبال بهتری را به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تمام تلاشمان در بازی فردا این است که در کنار یک بازی خوب، بهترین نتیجه را از آن خود کنیم. در پیش فصل با تیم سپاهان بازی دوستانه‌ای داشتیم و البته در هر دو تیم تغییراتی رخ داده، ولی به هر حال از حریف شناخت داریم. بازی گذشته سپاهان را نیز آنالیز کردیم و این تیم سعی می‌کند با پاس‌های کوتاه به زمین حریف برسد. امیدوارم با بازی خوب و کمک خداوند بتوانیم فردا فوتبال قابل قبولی را ارائه دهیم.

 

 

 

صادقی ادامه داد: خوشحالم و افتخار می‌کنم که دوباره محرم نوید کیا را می‌بینم و باید بگویم چندین سال مقابل او در میادین بازی کردم و چند سالی محرم از فوتبال دور بود و خوشحالم به فوتبال بازگشته است. او شخصیت منحصر به فردی دارد و عملکرد فوق العاده‌ای سال‌ها در سپاهان داشته و همیشه تعصب خودش را به این تیم نشان داده است. از بازگشت او به مربیگری در این تیم خوشحال شدم و این بار می‌توانیم از دید دیگری با یکدیگر رقابت کنیم، اما به طور حتم رفاقت خودمان را خواهیم داشت. در بازی فردا هر دو نفر تلاش می‌کنیم تا تیممان به موفقیت برسد. درباره جذب محسن مسلمان با محرم نوید کیا مشورت کردم و در نهایت این بازیکن جذب تیم ما شد و خوشبختانه این بازیکن توانست در بازی قبلی برای تیم ما گل به ثمر برساند.

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره سبک بازی سپاهان گفت: سپاهان سعی می‌کند بیشتر روی زمین بازی کند و فوتبال تکنیکی را دنبال می‌کند و بیشتر بازی مستقیم انجام می‌دهد و از پاس‌های کوتاه بهره می‌برد. ما هم روی نقاط ضعف سپاهان کار کردیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سپاهان سایپا لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور بازی سپاهان و ذوب آهن مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار بجامانده از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ فردا چهارشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ بین تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود.   از این رو کمیته داوران فدراسیون فوتبال تیم داوری این بازی را انتخاب کرد که به شرح زیر است:   داور: پیام حیدری کمک‌ها: علیرضا ممبینی، امین قدیری و مجتبی شجاعی ناظر: احمد صالحی

دیگر خبرها

  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • پاسخ مورایس به مهم‌ترین سوال سپاهان
  • داور بازی سپاهان و ذوب آهن مشخص شد
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • مربی ذوب‌آهن: نسبت به نیم‌فصل اول کیفیت‌ بهتری داریم
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • پاسخ عجیب مورایس به انتقاد شدید از سپاهان؛ به خاطر موهای من است!
  • ذوب آهن هتل خود را به سپاهان داد!
  • سپاهان و شروع جدید فصل سخت از فردا!