Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه نخستین سالگرد شهادت سپهبد سردار سلیمانی و سومین سالگرد سردار علی ییلاقی اشرفی مخارج برگزاری مراسم سالگرد شهید ییلاقی اشرفی و سپهبد سلیمانی صرف کمک مومنانه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان مازندران از بهشهر، با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و ممنوعیت تجمعات، مراسم سومین سالگرد حاج علی ییلاقی اشرفی امسال برگزار نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در آستانه نخستین سالگرد شهادت سپهبد سردار سلیمانی و سومین سالگرد سردار علی ییلاقی اشرفی مخارج برگزاری مراسم سالگرد شهید ییلاقی اشرفی و سپهبد سلیمانی صرف کمک مومنانه می شود.

 

مراسم بزرگداشت این دو شهید گرانقدر انقلاب، سپهبد سردار قاسم سلیمانی و سومین سالگرد سردار علی ییلاقی اشرفی صرف کمک به نیازمندان می شود.

 

سردار علي ييلاقي اشرفی كه جانبار 70 درصدي جنگ تحميلي بود ، بيش از سه دهه زخم هاي التيام نيافته جنگ را تحمل كرد و سرانجام بر اثر همين زخم ها به شهادت رسيد .


اين سردار بهشهري در روزهاي پاياني سال 61 و هنگامي كه فرماندهي لشكر 25 كربلا را بر عهده داشت از ناحيه سر به شدت مجروح شد و 2 سال در حالت بيهوشي و نيمه بيهوشي بود و پس از بهبود نسبي هم تا چند سال قدرت تكلم نداشت.

سردار علي ييلاقي كه 2 سال هم رزم شهيد چمران در جبهه هاي جنگ تحميلي در غرب كشور بود ، پيش از آغاز جنگ تحميلي دانشجوي مهندسي معدن بود و 70 واحد را هم گذرانده بود ولي با شروع جنگ براي دفاع از كيان اسلامي عازم جبهه ها شد.

 

سردار علي ييلاقي از فرماندهان بهشهري لشكر 25 كربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس و همرزم شهيد چمران 15 آذرماه 96 به همرزمان شهيدش پيوست.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه بهشهر صرف کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «سربلند میدان» به تازگی توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به چاپ سوم رسیده است.

این کتاب که به سرگذشت و زندگی سردار شهید سیدمحمد حجازی می‌پردازد، با گذشت شش ماه برای سومین بار تجدید چاپ شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

همچنین بیست و نهم فرودین ماه، سومین سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران است که بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید. سردار حجازی بیش از ۴۰ سال از عمر خود را وقف دفاع از انقلاب اسلامی و نیروهای مقاومت کرد و یکی از فرماندهان نام‌آشنا در جبهه مقاومت بود.

پس از شهادت شهید حجازی کتاب سرگذشت و زندگی او در دستور کار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس قرار گرفت و بعد از گذشت یک سال، کتاب «سربلند میدان» نوشته سعید علامیان منتشر و در پنجمین همایش «یادها و نام‌ها» در پنجم مهرماه سال ۱۴۰۲ رونمایی شد.

کتاب «سربلند میدان» حاصل ۸۰ ساعت گفتگوی نویسنده با چهل‌ویک نفر از هم‌رزمان، همکاران، آشنایان و اعضای خانواده سردار شهید محمد حجازی است. بیست‌ویک نفر دیگر هم راویانی هستند که روایت آن‌ها را از منابع مکتوب استخراج کرده است.

این کتاب متشکل از ۱۹ فصل است که از تولد تا شهادت سردار حجازی را روایت می کنند.

چاپ سوم این کتاب با طرح جلد جدید عرضه شده است.

کد خبر 6081679 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد