Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@07:42:15 GMT

پیام های تسلیت به مناسبت درگذشت برادر حاج منصور ارضی

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۵۶۰۱

پیام های تسلیت به مناسبت درگذشت برادر حاج منصور ارضی

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی درگذشت امیر سرتیپ حاج محمود ارضی برادر حاج منصور ارضی و از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس، پیام‌هایی تسلیتی خطاب به حاج منصور ارضی صادر شد.

هیئت رزمندگان صداوسیما:

باسمه تعالی
رحلت جانسوز خادم با اخلاص آل الله؛ جانباز شیمیایی، امیر سرتیپ حاج محمود ارضی را محضر خاندان ارضی، به ویژه استاد ارجمند حاج آقا منصور ارضی، تسلیت و تعزیت عرض می‌نمائیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علو درجات برای آن عزیز و صبر و اجر برای بازماندگان گرامی را از خداوند متعال مسئلت داریم.
هیئت رزمندگان صداوسیما
محبان فاطمة الزهراء (سلام‌الله‌علیها)

هیئت مدیره مؤسسه قدیم الاحسان:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِ اللّهِ الْحُسَیْن علیه السلام

همزمان با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه الزهرا سلام الله علیها (روایت ۴۵ روز) جانباز شیمیایی، خادم الحسین"حاج محمود ارضی " دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

حضور خالصانه ایشان در هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی بر همگان روشن است.

انس با شب زنده داری و مناجات، مدامت حضور در روضه‌های اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و خدمت به عزاداران حسینی از ویژگی‌های بارز ایشان بود.

مصیبت وارده را به استاد بزرگوار"حاج منصور ارضی" و خاندان معظم ایشان تسلیت عرض کرده و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت می نمائیم.

دکتر علی اکبر ولایتی:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای حاج منصور ارضی

خبر درگذشت جانباز عزیز شیمیایی، امیر سرتیپ حاج محمود ارضی که در راه حفظ کیان اسلام و کشور در تمام این سال‌ها در عرصه‌های مختلف مجاهده نمود موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جنابعالی و خانواده، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

محمدرضا طاهری:

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

سرور عزیز و استاد ارجمند
جناب حاج آقا منصور ارضی (دام عزه)
مصیبت درگذشت نوکر با اخلاص آستان اهل بیت علیهم السلام رزمنده دفاع مقدس و جانباز شیمیایی، اخوی گرامی‌تان امیر سرتیپ مرحوم حاج محمود ارضی را خدمت شما، اخوان محترم به خصوص فرزندان عزیزشان ذاکران آل الله آقایان امیرحسین و احسان ارضی و دیگر بازماندگان تسلیت عرض می‌کنم.
از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه الهی را برای آن مرحومه مغفوره و صبری جزیل برای بازماندگانشان خواستاریم.

انشاالله سالیان سال سایه‌ی حضرتعالی بر سر تمامی محبین اهل بیت صلوات الله علیهم اجمعین برقرار و وجودتان از از هر گونه بلای آسمانی و زمینی مصون و محفوظ باشد

کد خبر 5084933

منبع: مهر

کلیدواژه: منصور ارضی علی اکبر ولایتی محمد رضا طاهری پیام تسلیت محسن فخری زاده حضرت معصومه س رادیو قرآن قرآن میثم مطیعی مسابقات قرآنی ویروس کرونا پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی دین اسلام حرم حضرت معصومه س شیخ مفید شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت مسلمانان اروپا حاج منصور ارضی حاج محمود ارضی امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اژه ای درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی پیامی درگذشت زهرا شجاعی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور اسبق را تسلیت گفت.

کد خبر 6064073

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • شعرخوانی محمود کریمی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • اژه ای درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود
  • امیر منصور آریا به تور مالیات افتاد | ۶۵ هزار متر زمین در تهران به تملک دولت درآمد
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد