Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@11:27:04 GMT

سرخط خبر‌های مهم جهان در ۱۱ آذر

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۵۶۱۶

استقرار سامانه گنبد آهنین در حیفا، ادامه روند استعفا در واشنگتن و تشدید اختلاف‌ها میان عربستان و دولت مستعفی یمن مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های جهان در ساعات گذشته هستند. خبرگزاری میزان – مهم‌ترین رویداد‌ها و تحولات بین الملل در ساعات گذشته عبارتند از: *شمار تلفات و مبتلایان کرونا براساس جدیدترین آمارها، تاکنون ۶۳ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۳۰۱ نفر در سراسر جهان به بیماری «کرونا» مبتلا شدند و یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۹۲۰ نفر نیز جان خود را بر اثر این بیماری از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*استعفای ۲ مقام دولت آمریکا مشاور ویژه ترامپ در موضوع مقابله با کرونا و مدیر «گروه ویژه شکست داعش» در وزارت دفاع آمریکا، ۲ مقام آمریکایی هستند که در ادامه دومینوی استعفا‌ها در آمریکا، از سمت خود کناره گیری کردند.  بیشتر بخوانید: سرخط خبر‌های مهم جهان در ۱۰ آذر سرخط خبر‌های مهم جهان در ۹ آذر *تایید پیروزی بایدن در ایالت ویسکانسین مقام‌های ایالت «ویسکانسین» در پی اتمام بازشماری آرا در این ایالت، پیروزی «جو بایدن» را تایید کردند. *زلزله در مرز آرژانتین و شیلی زلزله‌ای به بزرگی ۶.۲ ریشتر بامداد امروز سه شنبه، در منطقه مرزی آرژانتین و شیلی رخ داد.   جزئیات خسارات و تلفات این زلزله اعلام نشده است. *استقرار سامانه گنبد آهنین در حیفا براساس گزارش‌های اعلام شده از سوی رسانه‌های صهیونیستی، رژیم صهیونیستی سامانه گنبد آهنین را در شهر «حیفا» مستقر کرده است. *فشار ریاض بر دولت مستعفی یمن منابع نزدیک به دولت مستعفی یمن اعلام کردند، ریاض به کابینه «منصور هادی» برای اجرای وجه سیاسی توافق ریاض و چشم پوشی از وجه نظامی این توافق فشار می‌آورد و خواستار معرفی کابینه شده است. *انتقاد دیپلمات روس از تحریم‌های آمریکا «میخائیل اولیانوف»، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در «وین» با انتشار توییتی از تحریم‌های یکجانبه علیه ایران، کوبا و ونزوئلا انتقاد کرد.
انتهای پیام/ برچسب ها: تحولات بین الملل آمریکا رژیم صهیونیستی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات بین الملل تحولات بین الملل آمریکا رژیم صهیونیستی خبر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ

به گزارش "ورزش سه"، در سالهای گذشته مراسم برترین‌های لیگ برگزار می‌شود و در آن به بهترین بازیکن فصل، برترین دروازه‌بان، آقای گل، مرد اخلاق و... جوایزی اهدا می‌شد که این مراسم در سالهای بعد از کرونا تعطیل شد.

حالا مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در کنفرانس خبری که با حضور اصحاب رسانه داشت از برگزاری مجدد این مراسم با فرمت جدید خبر داد.

مهدی تاج گفت: مراسم برترین‌ها بعد از کرونا تعطیل شد درحالی که این وظیفه سازمان لیگ است که برترین‌ها را انتخاب کند. انشاالله امسال این کار انجام شود و جشن برترین‌ها قرار است مدل AFC برگزار شود. دیگر سی، چهل نفر انتخاب نمی شوند بلکه مثل ای‌اف‌سی یک تعداد خیلی مختصر و مفید انتخاب می‌شود.

دیگر خبرها

  • یو اسرائیل
  • در عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی پاسخ لازم را دریافت کرد
  • رویکرد متناقض آمریکا در قبال مساله فلسطین
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد
  • وال‌استریت‌ژورنال: دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل بود
  • دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف کردن ایران از حمله به اسرائیل بود | انتظار عذاب‌آور بایدن در مدت حمله ایران
  • بسته کمکی جدید برای تل‌آویو؛ «خیانت و فاجعه» دولت بایدن از نگاه مسلمانان آمریکا
  • نتانیاهو؛ منفور دوست و دشمن
  • تل آویو سفرای حامی تشکیل دولت مستقل فلسطینی را احضار کرد
  • خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ