Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:58:46 GMT

عباسعلی بدون مشکل تمرین می کند

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۵۶۵۶

عباسعلی بدون مشکل تمرین می کند

پزشک کاراته کای ملی پوش المپیکی ایران گفت: حمیده عباسعلی در بازگشت به تهران می تواند در تمرینات تیم ملی شرکت کند ولی باید زانوی جراحی شده خود را تقویت کند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، حسین آبرون با مطلوب ارزیابی کردن شرایط بانوی المپیکی کاراته گفت: عمل جراحی خانم عباسعلی نزدیک به یک ساعت به طول انجامید که طی آن دکتر امینی دستگاه را از قسمت آسیب دیده که اسفندماه کار گذاشته بود، خارج و در کنار آن فازه هایی که دور تاندون و لیگامنت ایجاد شده بود را پاک سازی کرد که در ادامه کار و در جریان تمرینات مشکلی برای عباسعلی پیش نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: دکتر امینی در این مدت دو آمپول هم به زانوی خانم عباسعلی تزریق کرد که این کمک می‌کند زانو به حالت اولیه بازگردد و خوشبختانه از فشار بعد از عمل جراحی در امان خواهد ماند. این تزریق باعث می‌شود که غضروف‌ها وتاندون‌های داخل زانو خیلی زود بازسازی شود.

 

دکتر آبرون ادامه داد: پس از خروج عباسعلی از بیمارستان و طی کردن دوران نقاهت، کارهای درمانی و بازتوانی آغاز و در ادامه فیزیوتراپی هم طبق برنامه پیش می‌رود. با تست‌هایی که انجام دادیم، خدا را شکر وضعیت پای آسیب دیده خیلی خیلی خوب است و قدرت مناسبی دارد.

 

پزشک ایرانی با بیان اینکه این ملی پوش کاراته مشکلی برای شروع تمرینات ندارد، اظهار داشت؛ باید در ادامه تمرینات اردویی زانوی پای چپ بیشتر تقویت شود، چرا که حجم این زانو بر اثر عمل جراحی کم شده است. پروتکلی که برای خانم عباسعلی آماده کرده و راهنمایی لازم به ایشان انجام شده است. بیشتر باید حرکات قدرتی و استقامتی طبق این پروتکل انجام شود تا قدرت پاها به حالت قبل از جراحی بازگردد.

 

دکتر آبرون در پایان گفت: با پشت کار و انگیزه‌ای که من از خانم عباسعلی دیدم، مطمئن هستم با دقت عمل روی پروتکل‌هایی طراحی شده، با قدرت از قبل به صحنه مسابقات بازخواهد گشت و به امید خدا به هدف خود که همان مدال المپیک هست، خواهد رسید.

حمیده عباسعلی کاراته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حمیده عباسعلی کاراته خانم عباسعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات تلخ این فصل برای پرسپولیس مصدومیت سخت ستاره‌های این تیم بود در مقاطع مختلف بود.

یکی از بازیکنانی که با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در اوایل فصل، ادامه بازی‌ها را از دست داد یاسین سلمانی بود. علاوه بر او مرتضی پورعلی گنجی هم برای دومین بار دچار این مصدومیت سخت شد.

علیرضا بیرانوند نیز از ابتدای سال درگیر مصدومیت مچ دست شده و حالا با باز کردن گچ دستش تمرینات اختصاصی جدیدی را شروع کرده است.

این بازیکنان حالا وارد آخرین مرحله از دوران مصدومیت‌شان شده‌اند و امروز با حضور در ورزشگاه کاظمی، زیر نظر کادر پزشکی سرخ‌ها تمرین کردند و مورد استقبال هم‌تیمی‌هایشان نیز قرار گرفتند.

بیرانوند با انتشار یک ویدیو از تمرین کنار یاسین و مرتضی برای تمام ورزشکاران ایران آرزوی سلامتی کرد.

دیگر خبرها

  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • فناوری واقعیت‌افزوده، انقلابی بزرگ در جراحی
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • فارغ‌التحصلان بدون مهارت مشکل پیش‌رو نظام آموزشی
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت