Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس با اقتدار شهرخودرو را شکست داد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/9/11؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

پرسپولیس 3-0 شهرخودرو؛ سرخ ها 3 گل زدند و چند گل نزدند

پرسپولیس تهران و شهرخودرو مشهد در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 0 به سود پرسپولیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجلال حسینی، احمد نورالهی و میلاد سرلک برای پرسپولیس گلزنی کردند. پرسپولیس با این پیروزی 8 امتیازی شد و شهرخودرو نیز 4 امتیازی ماند.

ماشین سازی 0-1 گل گهر سیرجان / تداوم صدرنشینی امیر در لیگ

تیم های ماشین سازی و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک گله شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

تیم گل گهر سیرجانی با 10 امتیاز از 4 دیدار در صدر جدول لیگ بیستم حضور دارد.

فولاد خوزستان 0-0 آلومینیوم اراک / تک امتیاز با ارزش خطیبی از اهواز

فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک در هفته چهارم لیگ بیستم مقابل یکدیگر قرار گرفتند. در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت.

شیخ دیاباته 3 هفته دور از میادین

مهدی، سیاه پوش، پزشک تیم استقلال از دوری سه هفته ای شیخ دیاباته خبر داد.

به  گزارش طرفداری، دکتر مهدی سياه‌پوش، پزشک تیم استقلال درباره آخرین وضعيت شیخ دياباته به رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت:

بعد از انجام MRI و معاينات تخصصی، مشخص شد عضله دوقلوی پای چپ این بازیکن دچار کشیدگی شده و حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود.

دیاباته در سه هفته اول لیگ برتر فرصت کمی برای بازی پیدا کرده بود و حالا مدت دوری او از میادین تمدید شده است.

خوان لاپورتا نامزد ریاست بارسلونا شد / رسمی

خوان لاپورتا، مدیر 58 ساله اسپانیایی که طی سال های 2003 تا 2010 ریاست بارسلونا را برعهده داشت و دوران موفقی را رقم زد، قصد دارد پس از حدود 10 سال، بار دیگر رییس بارسلونا شود.

به گزارش طرفداری، همان گونه که انتظار می رفت، خوان لاپورتا در روز سی ام نوامبر، نامزدی خود برای ریاست بارسلونا را اعلام کرد. لاپورتا با انتشار یک توییت، رسما اعلام کرد که نامزد ریاست بارسلونا شده و کمپین انتخاباتی اش را راه اندازی کرده است. وی در این خصوص نوشت: "اگر عاشق بارسلونا هستید، به من در این مسیر بپیوندید چون ما عاشق بارسلونا هستیم." خوان لاپورتا برای ریاست بارسلونا باید با 9 نامزد دیگر رقابت کند که ویکتور فونت، یکی از رقبای جدی او در این راه خواهد بود. انتخابات ریاست بارسلونا روز 24 ژانویه 2021 مصادف با یکشنبه، 5 بهمن 1399 برگزار می شود.

ادن هازارد حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود

ادن هازارد از ناحیه عضله ران پای راست دچار مصدومیت شده و این بار تقریباً سه هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، هازارد در تابستان 2019 به رئال مادرید پیوست و از آن زمان تاکنون این هفتمین مصدومیتی است که با آن روبرو می شود و بعد از آزمایش MRI که روز دوشنبه انجام شد، مشکل عضلانی این بازیکن تأیید شد.

بایرن مونیخ با تیم دوم به مصاف اتلتیکو مادرید می رود

بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب در واندا متروپولیتانو مقابل هم قرار می گیرند. این بازی برای بایرن مونیخِ صعود کرده تشریفاتی است اما اتلتیکو مادرید برای صعود به یک هشتم، نیاز مبرمی به پیروزی دارد. بایرن مونیخ که چندین مصدوم دارد، تصمیم گرفته با توجه به قطعی شدن صعودش، به چند بازیکن کلیدی خود استراحت دهد.

تاریخ انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا اعلام شد / رسمی

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در فاصله کمتر از دو ماه دیگر برگزار می شود.

به گزارش طرفداری و با اعلام باشگاه بارسلونا، هیئت مدیره موقت بارسلونا با ریاست کارلس توسکتس اعلام کردند که انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در تاریخ 24 ژانویه 2021 یا 5 بهمن 1399 در ده مکان مختلف رای گیری برگزار می شود. همچنین با اعلام باشگاه بارسلونا، هر نامزد از تاریخ 23 دسامبر تا 11 ژانویه (3 دی تا 22 دی) فرصت دارد تا حداقل 2257 امضای حمایتی از اعضای باشگاه به دست آورد و بین تاریخ 15 ژانویه تا 22 ژانویه (26 دی تا 3 بهمن)، نامزدهای نهایی ریاست باشگاه معرفی خواهند شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا

رئیس سازمان لالیگای اسپانیا ممکن است از سمت خود تعلیق شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه اسپانیایی «رلوو» گزارش داد؛ در پی شکایت دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو علیه خاویر تباس رئیس سازمان لالیگای اسپانیا، دادگاه ورزشی اسپانیا نیز قصد دارد شکایتی را علیه او تنظیم کند که این می‌تواند منجر به تعلیق موقت تباس از سمت خود به عنوان رئیس سازمان لالیگا شود.

سازمان لالیگا چندی پیش با شرکت CVC قرارداد همکاری امضا کرد، شرکتی که برای سرمایه‌گذاری در لالیگا به مبلغی حدود سه میلیارد یورو با سازمان لالیگا به توافق رسیده است اما سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو آماده همکاری در این زمینه نیستند.

متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو

تباس که در ماه آوریل 2013 برای اولین بار به عنوان رئیس سازمان لالیگا انتخاب شد، در ماه دسامبر 2023 برای چهارمین دوره متوالی موفق شد در پست ریاست این سازمان ابقا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال - شمس‌آذر قزوین؛ گزارش زنده
  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • واکنش اوسمار به صدرنشینی: یک بازی بیشتر داریم
  • جدول لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی پرسپولیس
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد
  • پرسپولیس آماده صدرنشینی موقت در آبادان (عکس)
  • نفت‌آبادان - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا