Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-29@06:13:36 GMT

برخورد صاعقه با تلفن همراه حادثه ساز شد!

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۵۷۱۰

برخورد صاعقه با تلفن همراه حادثه ساز شد!

پسر نوجوان اندونزیایی هنگام بازی و شارژ همزمان تلفن همراه خود مورد اصابت صاعقه قرار گرفت.

به گزارش شریان نیوز،برخورد صاعقه با تلفن همراه، جان نوجوان ۱۶ ساله اندونزیایی را گرفت. این نوجوان در حال شارژکردن همزمان گوشی خود و بازی با آن بود که دچار برق گرفتگی شد. این حادثه در ساعت ۴ بعدازظهر تاریخ ۲۴ نوامبر و در منطقه «کابوپاتن گروبوگان» در ایالت جاوا تِنگاه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نوجوان در مقطع دوم راهنمایی مشغول تحصیل بود.

بنا به گزارش Kompas.com این پسر نوجوان در روز حادثه به همراه دوستش در یک کافی شاپ محلی حضور داشتند. قربانی در زمان حادثه با دوستش همزمان با شارژشدن گوشی خود مشغول بازی با تلفن همراه بود. لحظاتی بعد ناگهان یک صاعقه به این نوجوان برخورد کرد و او را از روی صندلی بر زمین انداخت.

دوست این نوجوان به همراه پرسنل کافی شاپ تلاش کردند تا جان وی را نجات دهند، اما او که دچار سوختگی شدید شده بود در محل حادثه جان باخت. در حالی که این نوجوان بیهوش روی زمین افتاده بود اورژانس پزشکی پس از حضور در محل حادثه مرگ وی را تایید کرد.

 

منبع: شریان

کلیدواژه: تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش فوتی در تصادفات شهری ایام نوروز در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فریدون قنبرزاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از اول طرح نوروزی تا امروز ۶ نفر در تصادفات درون شهری استان جان خود را از دست دادند و روزانه حدود ۲۲ نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به علل تصادفات و تجزیه و تحلیل آن، گفت: دو عامل تخطی از سرعت مجاز و عدم توجه به جلو (صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی) از مهمترین علل وقوع تصادفات در آذربایجان شرقی است.

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی با اعلام اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی، دو تخلف سرعت غیر مجاز و صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی را به شدت اعمال قانون می‌کند، از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده از کمربند ایمنی، رعایت سرعت مجاز و پرهیز از صحبت کردن با تلفن همراه، خود و خانواده را از وقوع تصادفات ایمن کنند و شادی نوروزی خود را عزا تبدیل نکنند.

فرماندار تبریز هم در همین ارتباط در کمیسیون ایمنی شهرستان از افزایش تصادفات رانندگی افراد بدون گواهینامه ابراز نگرانی کرد و از والدین خواست خودروی خود را در اختیار فرزندانی که فاقد گواهینامه رانندگی هستند، قرار دهند.

یونس فاتح با اشاره به اینکه شاهد افزایش آمار تصادفات رانندگی افراد بدون گواهینامه هستیم، گفت: باید با جلوگیری از رانندگی افراد بدون گواهینامه، از وقوع حوادث ناگوار رانندگی جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • تصادفات شهری در آذربایجان شرقی ۶ فوتی به جا گذاشت
  • شش فوتی در تصادفات شهری ایام نوروز در آذربایجان شرقی
  • فوت ۶ نفر در تصادفات درون شهری استان آذربایجان شرقی
  • آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
  • آنچه که درباره اینترنت ماهواره‌ای نمی‌دانید
  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • ردیابی گوشی سرقتی با چند ترفند ساده
  • برخورد دو دستگاه پراید در بندر دیر۷ مصدوم به همراه داشت
  • (عکس) اوکراین با تلفن‌ همراه با پهپاد‌های انتحاری روسیه مقابله می‌کند!
  • دستگیری سارقان تلفن همراه در شهرضا