Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@14:33:26 GMT

مراکشی ها پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۵۷۱۸

مراکشی ها پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، مراکشی ها روز گذشته به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، یک تجمع اعتراض آمیز علیه رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

معترضان در این تجمع که بنا به دعوت ۵۴ سازمان برگزار شد پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع که در برابر پارلمان مراکش در رباط برگزار شد جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و مقدسات آن و در رأس آن علیه قدس شریف را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان مراکشی، شعارهایی در محکومیت روند عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی سر داده و اعلام کردند که این اقدام خیانت به مسأله فلسطین به شمار می رود.

«محمد ششم» پادشاه مراکش نیز به مناسبت روز جهانی همبستگی با فلسطین با صدور پیامی تاکید کرد که حل مسأله فلسطین کلید راه‌حل دائمی و فراگیر در منطقه غرب آسیا به شمار می رود.

کد خبر 5084930 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی مراکش رباط عادی سازی روابط محسن فخری زاده رژیم صهیونیستی ایران ایالات متحده امریکا عراق ترور دانشمندان هسته ای فلسطین سوریه جو بایدن عربستان سعودی دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 لبنان تروریسم رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مربی فوتبال امروز به شهادت رسید

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته، مرتکب پنج مورد کشتار و جنایت شد

به گزارش خبرگزاری «سما» فلسطین، این مربی تیم فوتبال فلسطین، «یوسف الحیلة» نام داشته که در حمله رژیم صهیونیستی به غزه شهید و به خیل کاروان شهدای ورزشی تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه پیوسته است.

وزارت بهداشت فلسطین امروز سه شنبه از افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته، مرتکب پنج مورد کشتار و جنایت شد که در نتیجه آن ۴۶ فلسطینی به شهادت رسیدند و ۱۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

این وزارتخانه اضافه کرد که شمار شهدای ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر افزایش یافت.

بر این اساس ۷۳ درصد از قربانیان حملات رژیم صهیونیستی در غزه، زن و کودک هستند.

tags # جنگ غزه ، فوتبال سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه از ۳۴ هزار نفر فراتر رفت
  • افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر
  • تجمع حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس
  • حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه، ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • قمی ها در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» راهپیمایی می کنند
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • این مربی فوتبال امروز به شهادت رسید