Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-24@21:25:35 GMT

تصمیم سخاوتمندانه زوج جوان با لغو جشن عروسی خود

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۵۷۳۴

تصمیم سخاوتمندانه زوج جوان با لغو جشن عروسی خود

زوج جوان که بخاطر شیوع کرونا برگزاری مراسم عروسی خود را لغو کرده بودند با تصمیمی تحسین برانگیز به سوژه رسانه ها تبدیل شدند.

به گزارش شریان نیوز،از شیوع ویروس مرگبار کرونا در جهان ۱۱ ماه می‌گذرد. اولین بار این ویروس مرگبار در شهر ووهان چین گزارش داد. با افزایش مرگ مشکوک تعدادی از شهروندان چینی سرانجام دولت این کشور پس از تحقیقات اولیه از شیوع ویروسی خطرناک با نام کرونا در این شهر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویروس بلافاصله از مرز‌های چین گذشت و تاکنون در ۲۱۸ کشور جهان گزارش شده است.

اما در حالی که برخی از افراد با وجود شیوع ویروس مرگبار کرونا همچنان اصرار به برپایی جشن‌های خاص مانند جشن عروسی دارند اقدام تحسین برانگیز یک زوج جوان اهل ایلینوی آمریکا به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. «بیلی لِویس» و «امِلی باگ» هر دو ۳۰ ساله تصمیم گرفتند تا برپایی مراسم بهترین روز زندگی خود را لغو کنند. با این حال آن‌ها تصمیم گرفتند تا تمام ۵۰۰۰ دلاری را که برای برگزاری جشن عروسی خود در نظر گرفته بودند به یک سازمان غیرانتفاعی کمک نمایند.


در این عمل انساندوستانه این زوج خوشبخت، هزینه تهیه غذای ۲۰۰ هزار نفر از افراد نیازمندان از جمله بیماران مبتلا به ناتوانی ذهنی شدید را تامین کردند. در یکی از تصاویر منتشر شده پرسنل این سازمان غیرانتفاعی در حال آماده کردن بسته‌های غذایی برای نیازمندان دیده می‌شوند.

این در حالی بود که قرار بود مراسم جشن عروسی این زوج جوان در تاریخ ۱ اکتبر در تالار مجلل شیکاگو برگزار شود. سخاوت این زوج موجی از واکنش‌های مثبت کاربران را به همراه داشت و آن‌ها شرافت و انساندوستی این زوج جوان را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این زوج هم می‌توانستند تحت هر شرایطی عروسی خود را برپا کنند، اما نه تنها جان دیگران را به خطر نینداختند بلکه با تصمیم خود هزاران نفر را سیر کردند.» کاربر دیگری نوشت: «متفکرانه و سخاوتمندانه. قطعا یک داستان الهام بخش بود!»

 

منبع: شریان

کلیدواژه: عروسی خود جشن عروسی زوج جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان»، «سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم»، «سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن»، «فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی»، «رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود»، «این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن»، «حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر»، «عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!»، «تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند»، «قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی

 

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم

سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن

رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود

این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن

حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر

عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!

تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند

قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید