Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@07:59:47 GMT

درخشان: خرید رمضانی اشتباه بود

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۵۷۷۴

درخشان: خرید رمضانی اشتباه بود

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم خود را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره پیروزی پرسپولیس برابر شهرخودرو اظهار کرد: طبیعی است که هر تیمی مقابل پرسپولیس بسته بازی کند. شهرخودرو هم همینطور بسته بازی کرد و سعی داشت با محدود کردن فضاها اجازه ندهد هافبک‌های پرسپولیس فرصت گلزنی خلق کنند و پاس‌های سالمی   بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرخودرو در طول بازی به دنبال این بود که گلی دریافت نکند و با گرفتن یک تساوی، با یک امتیاز تهران را ترک کند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس چه زمانی باید به قطر برود؟

وی افزود: در طول نیمه اول پرسپولیس سعی داشت با طراحی حملات و ارسال‌های بلند دروازه را با خطر روبه‌رو کند اما تا وقتی که به گل اول نرسیده بود، کارش سخت بود چون شهرخودرو کاملا بسته بازی می‌کرد اما پس از گل اولی که دریافت کرد، مجور شد بازتر بازی کند و همین امر باعث شد پرسپولیس بتواند گل‌های دیگر را به ثمر برساند. نسبت به بازی قبلی پرسپولیس بهتر و روان‌تر بازی کرد که همین امر کمک کرد این تیم فرصت‌های گلزنی بیشتری خلق کند و اگر مهاجمان دقت می‌کردند قطعا گل‌های بیشتری به ثمر می‌رسید.

سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس هم بر بازی تسلط داشت و هم توانست تغییر تاکتیک را تمرین کند. در این دیدار هم تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد شده بود که نشان می‌داد کادر فنی به فکر بازی فینال لیگ قهرمانان آسیاست. فکر می‌کنم نفرات جایگزین توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و با ادامه این روند، به هماهنگی مطلوبی هم خواهند رسید.

وی درباره عملکرد آرمان رمضانی هم گفت: متاسفانه این بازیکن خرید خوبی برای پرسپولیس نبود. او نتوانسته به پرسپولیس کمک کند و در دیدار برابر شهرخودرو هم مثل یک بازیکن مبتدی عمل کرد. به نظرم پرسپولیس در خرید این بازیکن اشتباه کرد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده تیم فوتبال پرسپولیس حمید درخشان آرمان رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش مالک جدید پرسپولیس به خرید سرخ‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به مرحله اجرا در آمد و پرسپولیس با رقمی در حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان واگذار شد. این باشگاه از این پس در اختیار کنسرسیوم بانکی متشکل از بانک شهر، ملت، تجارت، رفاه، صادرات و اقتصادنوین خواهد بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898676

دیگر خبرها

  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • عکس| واکنش مالک جدید پرسپولیس به خرید سرخ‌ها
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!