Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@12:51:19 GMT

سقوط بیت کوین از قله

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۵۸۱۹

سقوط بیت کوین از قله

بیت کوین   محبوب ترین ارز دیجیتالی جهان از قله پایین آمد و  کمی از قیمت آن کاسته شد. البته برخی کارشناسان معتقدند که  روند اصلاحی بیتکوین خیلی طولانی نخواهد بود و در کوتاه مدت بیت کوین سقه ۲۰ هزار دلاری را می شکند.

به نقل از سی ان بی سی، سرانجام پس از چند رفت و برگشت متوالی بیتکوین موفق شد رکورد تاریخی قبلی خود را که متعلق به سال ۲۰۱۷ بود بشکند و مجددا تاریخ سازی کند با این حال در ادامه روند معاملات، کمی از قیمت این ارز کاسته شد هرچند که بازدهی روزانه آن مثبت باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 بازدهی هفتگی محبوب ترین ارز دیجیتالی جهان به ۶.۹۴ درصد رسیده است. طی ۲۴ ساعت گذشته بیت کوین با ثبت صعود ۶.۱ درصدی به ۱۹ هزار و ۲۰۲.۷۲ دلار رسید. بالاترین رکورد ثبت شده ارزش بیت کوین مربوط به روز سی ام نوامبر سال ۲۰۲۰ بوده که در آن این ارز به قیمت ۱۹ هزار و ۸۵۷.۰۳ دلار رسید. رکورد قبلی این ارز مربوط به دسامبر ۲۰۱۷ بوده است هر چند پس از آن ریزش شدیدی در این ارز به ثبت رسید.  

بیتکوین امسال را رویایی سپری کرده و ارزش آن نسبت به ابتدای سال حدود ۱.۷۷ برابر افزایش یافته است. معامله گران ارزهای دیجیتالی مدعی هستند که شرایط با سال ۲۰۱۷ متفاوت است و این ارز می تواند حتی کانال ۲۰ هزار دلاری را نیز بشکند. ارزش بازار بیتکوین در حال حاضر بیش از ۳۶۰ میلیارد دلار است.  

کریگ ارلام- تحلیل گر ارشد بازار در موسسه اواندا گفت: روند اصلاحی بیتکوین خیلی طولانی نخواهد بود و در کوتاه مدت انتظار داریم بیتکوین سقه ۲۰ هزار دلاری را بشکند. 

برخی از معامله گران معتقدند بیتکوین پتانسیل شکستن سقف ۱۰۰ هزار دلاری را نیز در طولانی مدت دارد. 

البته صعود قیمتها در بازار ارزهای دیجیتالی محدود به بیت کوین نبود و قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتالی دیگر افزایشی بود؛ به گونه‌ای که اتریوم با ۸.۳۳ درصد افزایش به ۶۰۰.۷۲ دلار، بیت کوین کش با ۹.۷۷ درصد صعود به ۳۰۹.۲۴ دلار، لایت کوین با ۹.۱۱ درصد افزایش به ۸۵.۴۱ دلار،  مونرو با ۴.۵۲ درصد جهش به ۱۲۷.۱۳ دلار، دش با ۵.۸۶ درصد پیشروی به ۱۱۲.۴۹ دلار، زدکش با ۵.۳۶ درصد صعود به ۷۷.۹۰ دلار و میکر با ۵.۹ درصد افزایش به ۵۵۴.۶۶ دلار رسید.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بیت کوین ارز دیجیتالی بیتکوین ارز دلار بیتکوین بیت کوین ارز دیجیتالی هزار دلاری بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶۶,۵۵۶.۱۰ دلار معادل ۴۳,۵۶۰,۹۶۷,۰۰۰ ریال اعلام شد. بیت کوین امروز در بیشترین مقدار ۶۷,۲۱۵.۳۸ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۷۰.۰۳ افزایش قیمت داشت.

منبع: انتخاب

tags # بیت کوین سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت
  • تریدر ناشناس با ۷ میم‌کوین ۱٫۵ میلیون دلار سود به جیب زد
  • بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟ / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲ ارديبهشت
  • بازار رمزارز‌ها / قیمت بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟