Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:48:28 GMT

۳۰۲ واحد صنفی متخلف در خمین مهر و موم شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۵۸۶۲

۳۰۲ واحد صنفی متخلف در خمین مهر و موم شد

دکتر «ابوذر صباغی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۰ هزار و ۳۵۴ مورد بازدید مشترک امسال از سوی بازرسان مرکز بهداشت، اداره صمت، تعزیرات، اماکن و اتاق اصناف از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده است.
وی اظهار داشت:در این مدت  ۹۳۸ مورد اخطار از سوی بازرسان به واحدهای صنفی متخلف صادر شد.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خمین توضیح داد:  بازرسان خمین همچنین در راستای اجرای محدودیت‌ آذر ماه امسال، ۳۹۹ بازدید از اصناف و اماکن عمومی انجام دادند که در این خصوص ۱۷۷ مورد اخطار برای صنوف متخلف صادر شده  و ۱۰۷ واحد صنفی که نسبت به مصوبات کرونل اهمال داشند نیز مهر و موم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صباغی بیان کرد: حفظ سلامت شهروندان در ایام کرونا بر هر اقدام دیگری اولویت دارد و افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت نکنند و سلامت مردم را به خطر بیندازند، مشمول برخورد قانونی می شوند.
به گفته سخنگوی وزارت بهداشت تا ظهر دیروز دهم آذرماه جاری بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۳۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و ۲ هزار و ۲۷۷ نفر بستری شدند.

شمار کلی بیماران کووید ۱۹  کشور تاکنون به ۹۶۲ هزار و ۷۰ نفر رسیده است.
خمین واقع در نوار جنوبی استان مرکزی زادگاه امام راحل است و بر اساس اعلام وزارت بهداشت در وضعیت نارنجی از نظر شیوع بیماری کرونا قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی اصناف محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی اصناف محدودیت های کرونا ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی اصناف محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۳۴ بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و ۱۳۰ مورد بازرسی از اماکن عمومی، از سوی کارشناسان سلامت محیط انجام شد.

 محمود ولایتی مقدم افزود: در همین رابطه ۱۲۵ مورد تخلف بهداشتی شناسایی و اخطاریه کتبی برای متخلفان صادر و تعداد ۵۱ مورد پرونده نیز به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: کارشناسان سلامت محیط شهرستان در این بازدید ها ۵۶۱ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف و تاریخ گذشته را  از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی جمع آوری و معدوم سازی کردند و ۶ واحد صنفی متخلف هم پلمب شد.

دیگر خبرها

  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان
  • انتقاد رییس اتاق اصناف تهران از نحوه برخورد با بی‌حجابی در واحد‌های صنفی