Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@22:07:01 GMT

دو مقام دولت ترامپ در یک شب استعفا دادند

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۵۸۸۰

دو مقام دولت ترامپ در یک شب استعفا دادند

 شبکه «فاکس‌نیوز» در خبرهای جداگانه‌ای گزارش داد که مدیر «گروه ویژه شکست داعش» در پنتاگون و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا در حوزه ویروس کرونا از سمت‌های خود استعفا داده‌اند.

 شبکه «فاکس‌نیوز» گزارش داد که دکتر «اسکات اَتلس» مشاور ویژه ترامپ درخصوص ویروس کرونا بعد از چهار ماه جنجالی در کاخ سفید، استعفا داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، اتلس در زمان حضورش به عنوان مشاور در ستاد مقابله با کرونای کاخ سفید، بارها با دیگر اعضای این کارگروه به دلیل نحوه عملکرد آنها در مقابله با این همه‌گیری، مجادله کرده بود.

خبرنگار شبکه فاکس‌نیوز نیز در صفحه توئیتر خود از انحلال «گروه ویژه شکست داعش» در وزارت دفاع آمریکا و استعفای اجباری «کریستوفر مائر» مدیر این گروه خبر داد.

بر این اساس، مائر که از ماه مارس سال ۲۰۱۷ این سمت را برعهده داشته، بامداد امروز (به وقت تهران) استعفای خود را به سرپرست پنتاگون ارائه کرد که مورد قبول قرار گرفت.

در بیانیه پنتاگون آمده است که وظایف و مسئولیت‌های مدیر گروه ویژه، توسط کارکنان دفتر دستیار وزیر دفاع در امور عملیات‌های ویژه انجام خواهند شد.

این در حالی است که چندی پیش نیز با ادامه یافتن موج استعفای مقامات نظامی و امنیتی در وزارت دفاع آمریکا، معاون رئیس ستاد کارکنان پنتاگون نیز استعفانامه خود را تحویل داده بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پنتاگون کرونا استعفا پنتاگون استعفا دولت ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!

دولت آمریکا در یک اقدام نمایشی جدید یک نماینده ویژه در امور نوار غزه و همچنین مسائل انسان‌دوستانه در غرب آسیا تعیین کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دولت آمریکا که اصلی‌ترین عامل ادامه‌دار شدن جنگ در غزه است در یک اقدام نمایشی جدید یک مقام جدید را به عنوان نماینده ویژه دولت در امور غزه انتخاب کرده است. 

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، «لایز گراند» که سابقاً از مقام‌های سازمان ملل بوده را به سمت «نماینده ویژه در امور غزه/مسائل انسان‌دوستانه در خاورمیانه» منصوب کرده است. 

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا در بیانیه‌ای برای اعلام این موضوع گفته که ارائه کمک‌های انسان‌دوستانه در غزه بایستی افزایش و مداومت داشته باشد. 

مقام آمریکایی:آزادی اسرا به آتش‌بس طولانی در غزه منجر می‌شوددرخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزهکشف 140 گور دسته‌جمعی در غزه و افشای جنایات جدید صهیونیست‌ها

 

این انتصاب در شرایطی انجام شده که دولت آمریکا تا کنون به درخواست‌های عمومی برای تحت فشار قرار دادن اسرائیل جهت اتمام جنگ در غزه از جمله از طریق قطع ارسال سلاح توجهی نشان نداده است. 

دولت آمریکا، در عوض، در بیش از 200 روزی که از جنگ در غزه می‌گذرد انجام اقدامات نمایشی مانند پرتاب بسته‌های کمکی برای مردم غزه و یا صدور بیانیه در خصوص ضرورت افزایش کمک‌رسانی‌ها به این منطقه را در دستور کار داشته است. 

 

انتهای پیام/  

دیگر خبرها

  • نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان « اشباح » ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل + جزئیات
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی