Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  مجلس  گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۱ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اصلاح تبصره ماده (۳) این قانون جهت تامین نظر شورای نگهبان موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تبصره اصلاحی آمده است: وزارت آموزش و پرورش مکلف است در سال ۱۳۹۹ نسبت به اعمال مدرک تحصیلی دوم افرادی که فعالیت آموزشی در مدارس دارند، اقدام کند. بار مالی این تبصره در سقف اعتبار پیش‌بینی‌شده در ردیف ۱۲۷۵۰۰ وزارت آموزش و پرورش در قانون بودجه سال ۱۳۹۹ تأمین می‌شود و از تاریخ ۱/ ۱۱/ ۱۳۹۹ قابل اجراء است.

اعمال مدرک تحصیلی دوم افراد ذینفع در سنوات بعد منوط به پیش بینی اعتبار در بودجه‌های سنواتی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس صحن علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند

میلاد حبیبی نیا در نشست شورای معاونین و روسای آموزش و پرورش استان در شهرستان عسلویه عنوان کرد: مسئول اصلی سوادآموزی در شهرستان‌ها و مناطق شخص مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق هستند.

وی تاکید کرد: لذا می‌بایست با بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های سوادآموزی اقدامات لازم را به منصه ظهور بگذارند. 

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جذب و پوشش افراد کم سواد و محروم از سواد در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلفی تحصیلی سوادآموزی جذب شده اند.

حبیبی نیا به بررسی وضعیت عملکردی شهرستان‌ها و مناطق در خصوص تحقق حجم ابلاغی از سوی سازمان نهضت سوادآموزی پرداخت و اظهار کرد: در سال گذشته؛ شهرستان‌ها و مناطق دیر، سعدآباد، دشتستان، بوشهر و گناوه بیشترین درصد عملکرد را در خصوص تحقق حجم ابلاغی در زمینه جذب و پوشش افراد کم سواد و محروم از سواد در طرح‌های آموزشی حوزه سوادآموزی داشته اند.

عضو شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به ضرورت همگامی تمامی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های سوادآموزی، خاطر نشان کرد: ترسیم چشم‌انداز این اداره کل برای رسیدن به استان عاری از بی سواد و محروم از سواد در افق ۱۴۰۴ منوط به همراستایی و تلاش مضاعف همه ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • بابای مدرسه: فقط توانایی خرید گردن مرغ برای فرزندان را دارم!
  • شهرداری تهران به کمک مدارس فرسوده آمد | افزایش سه برابری بودجه بهسازی و تجهیز مدارس نسبت به سال گذشته
  • افزایش ۳ برابری بودجه شهرداری در زمینه بهسازی و تجهیز مدارس
  • معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش : رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته به‌زودی اعمال می‌شود
  • اعمال رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته به‌زودی