Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اسماعیل بقایی هامانه در این نامه، با اشاره به وجود قرینه های جدی مبنی بر دست داشتن رژیم صهیونیستی در این اقدام شنیع، آن را "نقض فاحش حقوق بین الملل، حقوق بشر و همه ارزش های اخلاقی" توصیف نموده و نسبت به عواقب خطرناک تروریسم دولتی جنگ طلب بر حاکمیت قانون و صلح و امنیت بین المللی هشدار داد. 

بقایی هامانه در فرازی از این نامه با تشریح خدمات علمی و پژوهشی شهید فخری زاده از جمله در تولید کیت های تشخیص کرونا و همچنین مدیریت پروژه تولید واکسن کووید ۱۹ در ایران، ترور سبعانه ایشان را نشانه بارز خباثت بانیان این ترور برای ممانعت از رشد و شکوفایی علمی و تکنولوژیک ایران دانسته و تاکید کرده است که جمهوری اسلامی ایران به رغم همه فشارها و تضییقات تحمیلی مسیر بالندگی علمی خود را ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مسئولیت سازوکارهای حقوق بشری به ویژه دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر در برابر چنین اقداماتی که مصداق واقعی تروریسم دولتی بوده و با نقض حق حیات انسان های بیگناه همه موازین و قواعد حقوق بشری و اخلاقی را یادآور گردیده و از کمیسر عالی حقوق بشر خواست این اقدام را محکوم کند.

خانم اگنس کالامارد گزارشگر قتل های خودسرانه سازمان ملل متحد دو روز قبل در رشته توییت هایی ترور دکتر فخری زاده را مصداق بارز قتل خودسرانه و نقض صریح حقوق بین الملل دانسته بود.

شهید محسن فخری‌زاده دانشمند ممتاز هسته‌ای و صنعت دفاعی ایران عصر جمعه در حمله تروریستی در منطقه آبسرد استان تهران به شهادت رسید.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اسماعیل بقایی هامانه رژیم صهیونیستی سازمان ملل متحد فخری زاده سازمان ملل متحد ترور شهید محسن فخری زاده محسن فخری زاده رژیم صهیونیستی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. در آخرین لحظات این دیدار تیم ملی ایران صاحب یک ضربه پنالتی شد که حسن زاده با مهارت و زیبایی خاصی این گل را وارد دروازه قرقیزستان کرد. پیروزی تیم ملی ایران و همچنین ضربه پنالتی حسن زاده در بسیاری از رسانه‌های فوتسالی جهان بازتاب داشت و به تمجید از آن پرداختند.

صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص این پیروزی نوشت: ایران به حضور خود در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ادامه داد.

صفحه «Asean Futsal» فوتسال هم صعود تیم ملی ایران به مرحله نیمه نهایی را پوشش داد.

پایگاه خبری «Bolalob» نوشت: بازگشت امپراتور آسیا به جام جهانی فوتسال. ایران از دوره دوم تا یازدهم یازدهم جام جهانی به طور مداوم در این بازی‌ها شرکت کرده است و در سال ۲۰۱۶ با کسب عنوان سوم بهترین عملکرد را به دست آورد.

صفحه خبری «Pasión Futsal» هم به ۱۲ قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا در دوره‌های گذشته و صعود به مرحله نیمه نهایی با برتری برابر قرقیزستان اشاره کرد.

«گابریل هرناندز» خبرنگار و مفسر فوتسال هم شگفتی خود را از ضربه پنالتی حسن زاده اعلام کرد.

پایگاه خبری «۵۵FutsaI» ضربه پنالتی حسن زاده غیرقابل باور توصیف کرد.

رسانه «Galeri Futsal» هم با انتشار ویدئویی از ضربه پنالتی حسن زاده نوشت: ایران با برتری برابر قرقیزستان برای نهمین بار راهی جام جهانی شد.

صفحه خبری «Futsal World» هم در خصوص پنالتی حسن زاده نوشت: حسن زاده یک «نمایش ایرانی» از خود به نمایش گذاشت.

پایگاه خبری «Futsal Profissional» هم به صعود ایران به جام جهانی اشاره کرد.

کد خبر 6087867

دیگر خبرها

  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • سفیر ایران در ژنو: نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید
  • اگر این جنایات دهشتناک فورا متوقف نشود...| واکنش تند ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • واکنش نماینده ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!