Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس مقرر کردند که مدرک تحصیلی دوم فرهنگیان و افراد شاغل در مدارس در رتبه شغلی آن ها اعمال شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 11 آذر) قوه مقننه، در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اصلاح تبصره ماده (3) این قانون جهت تامین نظر شورای نگهبان موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در تبصره اصلاحی آمده است: وزارت آموزش و پرورش مکلف است در سال 1399 نسبت به اعمال مدرک تحصیلی دوم افرادی که فعالیت آموزشی در مدارس دارند، اقدام کند. بار مالی این تبصره در سقف اعتبار پیش‌بینی‌شده در ردیف 127500 وزارت آموزش و پرورش در قانون بودجه سال 1399 تأمین می‌شود و از تاریخ   1/ 11/ 1399 قابل اجراء است.

اعمال مدرک تحصیلی دوم افراد ذینفع در سنوات بعد منوط به پیش بینی اعتبار در بودجه های سنواتی است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس مدرک تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سازمان سنجش اعلام کرد به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگاری سال 1403 که در هجدهم اسفند 1402 برگزار شد، می‌رساند که کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: sanjesh.org قرار گرفته است.
متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون ، در صورتی که جزء معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی) وزارت آموزش و پرورش باشند، موظفند برای اقدامات بعدی، سه روز پس از اعلام نتایج اولیه از چهارشنبه
پنجم اردیبهشت 1403 با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی برای حضور در فرایند و تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳